اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معاون استاندار مرکزی: 80 هزار پروژه نیمه تمام میراث دولت قبلی به دولت سیزدهم بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از وجود بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور در ابتدای شروع به کار دولت خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش دولت بر این است حجم قابل توجهی از این طرح‌ها را به سرانجام برساند.

معاون استاندار مرکزی: 80 هزار پروژه نیمه تمام میراث دولت قبلی به دولت سیزدهم بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در اراک اظهار کرد: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که اولین دولت مکتبی را تشکیل دادند به عنوان هفته دولت نامگذاری شده که این هفته بهترین فرصت برای بازگویی اقدامات و عملکرد دولت است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت که امروز بعد از ۴۳ سال نتیجه این دستاوردها را در اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی نظاره‌گر هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب بنای دشمنی با ایران را کلید زدند، گفت: با تمام سنگ‌اندازی‌ها و فشارهایی که دشمنان علیه ایران انجام دادند، اما به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی قدرت مطلق منطقه است و با اقتدار آمریکا را در عین الاسد درهم می‌کوبد و آنان جرات پاسخگویی به این حملات را ندارند.

نظری ادامه داد: امروز اقتدار ایران به اندازه‌ای گسترش یافته که در حوزه امنیتی هیچ تصمیمی بدون حضور ایران اتخاذ نمی‌شود که این از افتخارات کشور است.

وی بر لزوم آگاهی بخشی از اقدامات دولت طی یک سال اخیر تاکید و اظهار کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته کارهای ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف به سرانجام رسانده که مردم باید در جریان این اقدامات قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از وجود بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور در ابتدای شروع به کار دولت خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش دولت بر این است حجم قابل توجهی از این طرح‌ها را به سرانجام برساند.

نظری افزود: دولت سیزدهم با مردم بودن را برای مردم بودن تغییر داده و دستگاه‌ها باید در این مسیر نهایت همکاری را داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خواستار اطلاع‌رسانی دقیق اقدامات دولت توسط دستگاه‌های اجرایی شد و بیان کرد:  برخی روابط عمومی‌ها باید از حالت سکون خارج شده و به صورت جدی در امر اطلاع رسانی عمل کنند و باید گفت هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان از پای میز خود بلند شوند و برای حل مشکلات مردم در میدان کنار مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خروج میزهای خدمت از حالت نمادین را خواستار شد و ادامه داد: میزهای خدمت باید به درستی خدمت رسانی کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  نیز گفت: برگزاری آیین مردمی هشتم شهریور باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: مسوولان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول