اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی هفته دولت در کردستان

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۰ پروژه صنعتی در کردستان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی هفته دولت در کردستان

بختیار خلقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در هفته دولت ۱۰ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در استان کردستان با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۱۰ پروژه قابل افتتاح در شهرستان‌های بیجار، بانه، سنندج، مریوان، قروه و دهگلان است که با افتتاح آنها برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: این ۱۰ پروژه در زمینه‌های کنسانتره آهن، مینی لودر، لوله پلی اتیلن و پلی پرو پیلن، خود تراش پلاستیکی، لوازم خانگی، روغن پایه تصفویه مجدد، چراغ و لامپ ال ای دی و شکل.دهی ورق است.

خلقی بیان کرد: ایجاد تصویر مطلوب از عملکرد دولت بنابر اقدامات مفیدی که دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم برای بحث تولید و اشتغال آفرینی، تقویت و انسجام وحدت ملی بین تمام تشکل‌های مجموعه صمت، امیدآفرینی برای تشکل‌های مجموعه صمت و تشریح خدمات و دستاوردهای یکساله دولتمردان سیزدهم و برنامه‌های آتی در استان کردستان از جمله اهداف اجرایی گرامیداشت هفته دولت در زمینه تولید و تجارت است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول