اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: ۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که شامل روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان است که مجموعا ۹۹ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که شامل روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان است که مجموعا ۹۹ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی ، شهرک روستای قره نوده و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود ۶۰۰ نفر افتتاح می‌شود و همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود ۲۷۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در ادامه به گازرسانی به واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: در هفته دولت ۲۵ واحد صنعتی از گاز برخوردار می‌شوند که از این تعداد ۱۱ صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با ۵ صنعت، شیروان با ۴ صنعت، گرمه با ۲ صنعت، فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با ۱ صنعت؛ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در هفته دولت، چهار پاسگاه مرزی شامل پاسگاه مرزی خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: مشترکین استان تاکنون به ۳۴۸ هزار رسیده و گازرسانی به ۳۴  جایگاه "سی ان جی" و ۱۶ شهرک صنعتی استان انجام شده است.

میربلوکی ادامه داد: با پایان عملیات گازرسانی به ۲۵ شهر و ۷۵۰ روستا و اجرای بالغ بر ۷ هزار و ۵۱۲کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از ۱۸۲ هزار و ۸۷۲ عدد انشعاب، استان خراسان‌شمالی در جمع سه استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار گرفته است و استان سبز در زمینه گازرسانی می‌باشد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری ۱۰۰ درصد بوده، اظهار داشت: تاکنون ۷۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردارند و ارتقاء درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به ۹۹/۲ درصد رسیده که از دیگر دستاوردهای شرکت گاز در راستای کسب و کار و ارتقای سطح زندگی مردم خوب استان می‌باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول