اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نصب ۴ هزار علمک و جذب ۹ هزار مشترک جدید شهری و روستایی خراسان شمالی در سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: این شرکت برنامه ریزی نموده با هدف گذاری نصب ۴ هزار علمک و جذب ۹ هزار مشترک جدید شهری و روستایی، این نعمت را در گستره استان در اختیار مردم قرار دهد.

نصب ۴ هزار علمک و جذب ۹ هزار مشترک جدید شهری و روستایی خراسان شمالی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهار کرد: این شرکت برنامه ریزی نموده تا در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» با هدف گذاری نصب ۴ هزار علمک و جذب ۹ هزار مشترک جدید شهری و روستایی ضمن توسعه شبکه گاز خود با ایجاد رفاه و آسایش به ویژه در نقاط روستایی، این نعمت را در گستره استان در اختیار مردم قرار دهد.

وی گفت: این شرکت برنامه دارد در سال ۱۴۰۱ با گاز رسانی به صنایع استان با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب در ساعت، به استمرار تولید و افزایش اشتغال صنایع استان یاری رساند تا زمینه شکل گیری کارگاه ها و صنایع تبدیلی مبتی بر دانش را در پهنه استان خراسان شمالی ایجاد نماید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: در راستای استمرار حمایت از پایان نامه و پروژه‌های دانشگاهی این شرکت همچنان ضمن حمایت از پروژه های موجود، آماده پذیرش و حمایت ایده های پژوهشگران کشور می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با حمایت این شرکت و مشارکت دانشگاه بجنورد، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری نشتی گاز طبیعی بر حسب دبی جرمی انجام شده است که با توجه به تست‌های انجام گرفته عملکرد بهتری نسبت به نمونه خارجی داشته و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، نقش بسزایی در مطالعات انتشار کربن خواهد داشت.

میربلوکی در پایان افزود: حمایت از پروژه استفاده از "پروب آلتراسونیک" در مخزن گرمکن های موجود، جهت بهینه سازی عملکرد آنها و افزایش راندمان گرمکن و پروژه امکان سنجی فنی-اقتصادی و طراحی یک کمپرسور موبایل با هدف بازیابی گازهای اتلافی درخطوط توزیع گاز طبیعی نیز در حال انجام می باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول