اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهید حسن یوسفی: رمز پیروزی ما پیروی و حمایت از رهبر است

در وصیت‌نامه شهید حسن یوسفی می‌خوانید: ملت شهید پرور، دست از پیروى و حمایت رهبرتان، نور چشم و امیدتان بر ندارید زیرا این رمز پیروزی ماست.

شهید حسن یوسفی: رمز پیروزی ما پیروی و حمایت از رهبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید حسن یوسفی فرزند حسین در سال۱۳۵۰، در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود و در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت رسید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا، اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و ان على امیرالمومنین و اولاده المعصومین حجج الله و الصلاة و السلام على محمد ابن عبدالله و على ابن ابیطالب و فاطمه بنت محمد و حسن ابن على و حسین ابن على و على ابن الحسین و محمد ابن على و جعفر بن محمد و موسى ابن جعفر و على ابن موسى و محمد ابن على و على ابن محمد و الحسن ابن على و الحجة القائم (عج)

شهادت مى‌دهم که خدایى نیست جز خداى یگانه که چراغ هدایت بشر را پیامبران گرامى قرار داد و ۱۲۴۰۰۰ پیامبر از آدم صفوة‌الله و از نوح نبى‌الله تا ابراهیم خلیل الله و از ابراهیم خلیل الله تا موسى کلیم الله از موسى کلیم الله تا عیسى روح الله از عیسى روح الله تا محمد رسول الله.

براى جانشینى پیامبر اسلام على ابن ابى طالب(ع) را برگزید و چشم شیعیان جهان به پیروى از او روشن شد و فرزندان او را امام و حجت خود بر خلق قرار داد و مهدى موعود را در پس پرده غیبت نگاه داشت تا شیعیان را بیازماید و با ظهور وى جهان از عدالت پر شود. الهى در ظهورش تعجیل بفرما و ما را از شیعیان راستین ایشان قرار بده.

اما بعد از شهادتم پدر و مادر عزیز و گرامی‌ام؛ اول شما را به مهر سفارش مى‌کنم که صبر کنید خوشبختى و غضب کلید بدبختى‌هاست و چه نیکوست که با رسیدن خبر مرگم این آیه کریمه را تلاوت کنید که: «الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون» و بدانید که خداى متعال صابرین را دوست دارد که ان الله یحب الصابرین.

همیشه با مردم و ملت باشید درد آن ها را جویا باشید؛ صله رحم نمایید. ملت شهید پرور، دست از پیروى و حمایت رهبرتان، نور چشم و امیدتان بر ندارید زیرا این رمز پیروزی ماست، زیرا که امام چشم ماست؛ جانمان را می دهیم، ولى چشممان را نمی دهیم و به امام بگویید که اماما با تمام بزرگیت در قلب‌هاى کوچک ما جا دارى.

به کلیه جوانان سفارش مى‌کنم که جبهه‌ها را خالى نگذارند، مبادا این سخن که ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند در حد یک شعار باشد. تقواى الهى را پیشه خود سازند که در صورت گمراهى به عذاب دردناک الهى دچار خواهند شد. قرآن مى‌فرماید: و قاتلوهم حتى لا تکون فتنه،
جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم. (امام خمینى)

خواهرم، حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است و این را بدانید که به گفته استاد شهید مرتضى مطهرى اگر بى‌حجابى تمدن است پس حیوانات از همه متمدن‌تراند.

سخن امام که اسلام بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است را سرلوحه کار قرار دهید و باز بدانید هر کس بر علیه روحانیت حرفى زد مقصود شکست اسلام است.

من حدودا سه ماه نماز قضا و 2 روز روزه قضا دارم اما تا مى‌توانید برایم بیشتر نماز بخوانید و روزه بگیرید.سه هزار ریال برایم رد مظالم بفرستید و از جانب من از همه حلالیت بطلبید و خودتان نیز حلالم کنید.

خیلى خیلى ببخشید که فرزند خوبى برایتان نبودم و جز درد سر و اذیت و آزار چیزى برایتان به ارمغان نیاوردم ولى حالا که رفع دردسر مى‌کنم، فراموشم نکنید؛ خصوصا شب‌هاى جمعه و اگر توانستید شب اول قبر بر سر مزارم بیایید و دعاگو باشید که خدا شهداى ما را با مولایشان اباعبدالله محشور کند. دیگر عرضى ندارم، خدا شما را در صراط مستقیم نگاه دارد.

والسلام على من اتبع الهدى
محمد حسن یوسفى 9 آذر ماه سال ۱۳۶۶ هجرى شمسى مطابق با روز ولادت امام حسن عسگرى(ع)، خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول