اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

3 گروه صیاد حرفه‌ای در سد گلابر زنجان دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سه گروه صیاد حرفه ای در سد گلابر زنجان دستگیر شدند.

3 گروه صیاد حرفه‌ای در سد گلابر زنجان دستگیر شدند

اسماعیل قلی‌زاده، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان به صورت مستمر انجام می‌شود.

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری فرد متخلف به جرم صید غیرمجاز ماهی در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه استان زنجان خبر داد و افزود: ساعت ۱۸ عصر روز جمعه مورخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱  محیط بانان منطقه حفاظت شده فیله خاصه یک فرد متخلف را به جرم صید غیر مجاز  ۱۳ قطعه ماهی زرد پر دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه چهار دستگاه قلاب ماهیگیری از فرد متخلف کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: پرونده تخلف فرد متخلف تنظیم و به زودی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

سه گروه صیاد حرفه ای در سد گلابر زنجان دستگیر شدند

قلی زاده اضافه کرد: همچنین محیط بانان شهرستان ایجرود روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه در یک کار ضربتی و اطلاعاتی و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان، سه گروه از صیادان غیر مجاز حرفه‌ای غیر بومی که اقدام به تور ریزی به میزان ۷۰۰ متر در سه ناحیه از سد گلابر در تاریکی شب کرده بودند، دستگیر کردند.
 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه تعداد متخلفان ۹ نفر هستند، افزود: متخلفین اقدام به صید ۵۰ قطعه از انواع ماهیان کرده بودند که ماهیانی که شرایط رهاسازی را داشتند در سد گلابر رها سازی شدند و سه عدد قایق تیوپی و سایر ادوات صید متخلفین نیز کشف و ضبط شد.

دستگیری یک شکارچی در شهرستان خدابنده
وی گفت: در موردی دیگر فرد متخلف که در شهرستان خدابنده استان زنجان اقدام به شکار یک سر تشی و دو سر خرگوش کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود با پیگیری محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده،  شناسایی و به مراجع قضایی شهرستان خدابنده معرفی شد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول