اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر از برگزاری اردوی جهادی تخصصی پزشکی و ویزیت رایگان ساکنین بخش فرحدشت کاشمر در قالب طرح شهدای مدافع سلامت در این شهرستان خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر

امیر افشار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همراهی مجموعه‌ها و نهادهای مختلف در کاشمر اقدام به برپایی اردوی جهادی تخصصی پزشکی در قالب طرح شهدای مدافع سلامت در بخش فرحدشت کاشمر کرده است.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر افزود: در این اردوی جهادی دو روزه بیش از ۵۰ پزشک و متخصص در رشته‌ها و تخصص‌های چشم‌پزشکی، مغز و اعصاب، داخلی، قلب و عروق، دندانپزشکی، پوست، ارتوپدی، ماما و جراحی عمومی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به ساکنین روستاهای بخش فرحدشت کاشمر ارائه کردند.

وی با اشاره به همراهی و همکاری فرمانداری، بخشداری فرحدشت،  شوراهای  اسلامی روستاهای تابعه و آموزش و پرورش کاشمر برای فراهم کردن شرایط و بستر لازم برای برپایی این اردوی جهادی، اذعان کرد: در مدت دو روز برپایی این اردوی جهادی، بیش از هزار نفر از اهالی روستاهای این بخش با حضور در مرکز بهداشتی روستای فرگ خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

افشار با قدردانی از حضور و تلاش پزشکان شرکت‌کننده در این اردوی جهادی، مشارکت و فعالیت در این برنامه‌ها را فرصتی برای خودسازی دانست و خاطرنشان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر نیز در راستای انجام رسالت کمک به محرومین و توجه به‌سلامت آنان در ایام مختلف سال نیز با همراهی و همکاری پزشکان سطح شهرستان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی برای ویزیت رایگان ساکنین مناطق محروم در نقاط مختلف شهرستان می‌کند.

گفتنی است؛ در اردوی جهادی تخصصی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مدت ۲ روز در مرکز بهداشتی روستای فرگ از توابع بخش فرحدشت به بیش از هزار نفر مراجعه‌کننده، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول