اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حضور تیم جهادی 56 نفره سلامت محور در روستاهای محروم صالح آباد

مسئول گروه اعزامی جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی در راستای توازن و عدالت خدمات دهی با طعم سلامت محور به مردم مناطق محروم شهرستان مرزی صالح آباد خبر داد.

حضور تیم جهادی 56 نفره سلامت محور در روستاهای محروم صالح آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، محمد انصاری فر مسئول گروه اعزامی جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح آباد و با هدف توازن و عدالت در خدمات‌ دهی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار در محل بیمارستان شهدای این شهرستان به مدت ۴ روز برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی یک تیم ۵۶ نفره شامل پزشک عمومی، پیراپزشک، پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عفونی، ارتوپدی، فیزیوتراپی، اعصاب و روان، مشاوره، مددکار، کارشناس، پرستار، تغذیه، طب سنتی، دندان پزشکی، جراحی عمومی و... حضور دارند.

دکتر حانیه ابراهیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان صالح آباد نیز گفت: با تلاش بی وقفه تیم سلامت در این اردوی جهادی، روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از اهالی کم برخوردار روستاهای شهرستان صالح آباد خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت تمام نهادها و ارگان ها در این اردوی جهادی ابراز امیدواری کرد که گام های بلندتری درجهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان در منطقه صالح آباد برداشته شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول