اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ساماندهی گنجنامه و سرگذر طی چند روز آینده

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: طی هماهنگی با معاون پیشگیری و معاون خدمات شهری شهرداری همدان، قول ساماندهی گنجنامه و سرگذر طی چند روز آینده داده شد.

ساماندهی گنجنامه و سرگذر طی چند روز آینده

 خبرگزاری فارس ـ همدان، گنجنامه به عنوان منطقه گردشگری و توزیستی همدان دارای آب و هوایی خنک و مطبوع در بهار و تابستان است به طوری که هر سال علاقمندان زیادی را از  داخل و خارج به سوی خود جذب می‌کند.

در بین جنب و جوش و شلوغی حضور گردشگران این منطقه، بازار فعالیت چرخی‌هایی که اقدام به فروش خوراکی و تنقلات می‌کنند نیز داغ داغ است، صاحبان این کار از صبح تا پاسی از شب در گنجنامه حضور دارند و مشغول درآمدزایی، اما مشکل اینجاست که مکان مشخصی ندارند و در هر نقطه‌ای که دلشان بخواهد مستقر می‌شوند تا جایی که در بسیاری از مواقع در مسیر ورودی پارکینگ، ترافیک ایجاد می‌کنند ضمن اینکه موجب ایجاد نازیبایی در فضای بکر و دیدنی این منطقه توریستی شده‌اند بنابراین لازم است شورا و شهرداری در این خصوص اقدام عاجلی داشته باشند‌.

پیگیری این موضوع را از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در دستور کار قرار دادیم که وی عنوان کرد: اتقاقا طی چند روز گذشته در این خصوص جلسه‌ای داشتیم و بر ساماندهی این مسئله تاکید کردیم.

علی اکبر نظری بیان کرد: ساماندهی نه تنها برای گنجنامه بلکه برای سرگذر محل فروش میوه و سبزی لازم است و باید هرچه زودتر انجام شود.

وی عنوان کرد: در این خصوص با معاون پیشگیری شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری هماهنگ شده و قول دادند این هفته هر دو منطقه را پاکسازی کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول