اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فروشگاه پوشاک حجاب اسلامی در گرگان راه اندازی می‌شود/ ضرورت بیرون راندن مد غربی از مهد فرهنگ

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از راه اندازی فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ترویج پوشاک اسلامی و با هدف برندسازی پوشاک اسلامی به زودی فروشگاه پوشاک اسلامی در گرگان راه اندازی خواهد شد.

فروشگاه پوشاک حجاب اسلامی در گرگان راه اندازی می‌شود/ ضرورت بیرون راندن مد غربی از مهد فرهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جوامع غربی درصدد از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج بی بندوباری در کشورهای اسلامی بویژه کشور ایران هستند، هجمه‌ها و تبلیغات سنگین فرهنگی که از سوی کشورهای غربی بر علیه ایران صورت می گیرد بر کسی پوشیده نیست.

متاسفانه امروزه در بازار و ویترین مغازه‌های پوشاک که نظاره می کنیم شاهد تبلیغ و ترویج فرهنگ غرب هستیم، مانتوهای جلوباز و بدون دکمه، بلوزهای نازک و بدن نما و شلوارهای پاره پاره خودنمایی می کند و عفاف و حجاب در سایه سکوت متولیان فرهنگی رنگ می بازد.

یکی از مواردی که باید مورد توجه مسوولان اجتماعی و فرهنگی گلستان قرار گیرد موضوع حجاب و لباس هایی است که در بازار به فروش می‌رسد که در این راستا اقدام تحسین برانگیز بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با همکاری دانشگاه مائده شهرستان گرگان برای راه اندازی فروشگاه پوشاک اسلامی با هدف ترویج عفاف و حجاب و برندسازی پوشاک اسلامی در گلستان قابل تقدیر است.

در این زمینه گفت‌وگویی با شاهده سادات میرعرب «مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان» صورت گرفت که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از راه اندازی فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ترویج پوشاک اسلامی و با هدف برندسازی پوشاک اسلامی به زودی فروشگاه پوشاک اسلامی در گرگان راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فروشگاه پوشاک اسلامی برای نخستین بار در گرگان راه اندازی می شود، ابراز کرد: قرار است این فروشگاه تا قبل از فرا رسیدن عید نوروز راه اندازی شود و مردم دارالمومنین گرگان از این فروشگاه بهره‌مند شوند.

میرعرب با تاکید بر اینکه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید نهادینه شود، اظهار کرد: متاسفانه در بازارها لباس درشان بانوان گلستانی بسیار اندک است که این معضل ما را بر آن داشت تا جلسه کارگروه برندسازی پوشاک اسلامی و حمایت از طراحان پوشاک اسلامی با هدف ترویج عفاف و حجاب تشکیل شود.

وی افزود: در این جلسه تیم بندی ها صورت گرفت و مسوولین این تیم ها در قالب «تیم طراحی»، «تیم تامین پارچه»، «تیم دوخت»، «تیم رسانه و تبلیغات»، «تیم فروش و بازاریابی اسپانسر»، «تیم مالی» و «تیم الگو و برش» مشخص شدند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: تمامی کارگاه‌های بسیج سازندگی گلستان را شناسایی کردیم و برای اینکه لباس ها را به صورت علمی و برند طراحی کنیم با دانشگاه مائده جلسه کارگروه برندسازی پوشاک اسلامی گذاشتیم و قرار شد کار طراحی، الگو و برش بر عهده اساتید دانشگاه مائده باشد.

وی با اشاره به اینکه رایزنی برای ایجاد مغازه فروش پوشاک اسلامی در گرگان صورت گرفت، افزود: در تلاش هستیم که این فروشگاه به صورت دائمی تا قبل از فرا رسیدن عید نوروز راه اندازی شود.

به گزارش فارس، مد غربی باید از مهد فرهنگ رانده شود و این اتفاق قرار است با راه‌اندازی فروشگاهی در حوزه عفاف و حجاب به صورت جدی پیگیری شود. ماموریت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کاملا جدی است و اینبار بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با همکاری دانشگاه مائده به منظور دسترسی آسان به محصولات عفاف و حجاب پیشگام شده و قرار است به زودی شاهد راه اندازی دائمی فروشگاه پوشاک اسلامی در شهرستان گرگان باشیم تا مد غربی و فرهنگی که با ارزش‌های اسلامی ما ناسازگار است را از استانی که مهد فرهنگ ریشه دار لقب گرفته بیرون برانیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول