اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اتمام عمده عملیات اجرایی فاز ۵ و نیم کیلومتری جاده چادگان-تیران تا قبل از فصل سرما

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان مصوباتی در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی اخذ و پروژه‌های راهسازی این شهرستان تعیین تکلیف شد.

اتمام عمده عملیات اجرایی فاز ۵ و نیم کیلومتری جاده چادگان-تیران تا قبل از فصل سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان چادگان اظهار داشت: مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان در نشست مشترک اداری در حضور استاندار اصفهان مطرح و ضمن بررسی، به منظور پیگیری چابک و سامان‌بخشی پایدار به موضوعات، تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در این شورا مصوبات مختلفی در حوزه راه و شهرسازی داشتیم و مباحث مرتبط با طرح تفصیلی و طرح جامع شهر چادگان نیز مورد بررسی قرار گرفت.  

قاری‌قرآن با بیان اینکه در حوزه راهسازی شهرستان چادگان، دو بانده شدن محور اصلی از سمت تیران به چادگان از پروژه‌های حائز اهمیت است گفت: طول این مسیر بالغ بر ۳۱ کیلومتر است که در دو حوزه تیران و چادگان واقع شده و دارای ترافیک عبوری بالا است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در سنوات گذشته دو فاز از پروژه در حوزه چادگان تکمیل شد و فاز ۵ و نیم کیلومتری آن که آخرین بخش در حوزه چادگان محسوب می‌شود از سال ۱۴۰۰ شروع و در حال اجرا است که اعتبار خوبی نیز برای آن اخذ شده است.  

وی ابراز امیدواری کرد تا قبل از آغاز فصل سرما عمده عملیات این پروژه به اتمام برسد و گفت: با توجه به اینکه در این محدوده در فصل سرما نمی‌توان کار عمرانی انجام داد تمام تلاش خود را برای سرعت بخشی به این پروژه به کار بسته‌ایم.  

قاری‌قرآن عنوان کرد: در شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان چادگان پیرامون باقیمانده این مسیر در حوزه تیران نیز مباحثی مطرح و مقرر شد طی جلسه‌ای تامین منابع مالی این پروژه تعیین تکلیف شود.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در حوزه چادگان به سمت رزوه نیز بحث دو بانده شدن مسیر را داریم که بخشی از آن قبلا انجام شده و برای مبحث اعتبار مطالعه مابقی محور نیز در این جلسه مصوبه‌ای داشتیم که براین اساس به لطف خدا به زودی مطالعات آغاز و اقدامات لازم برای مجوزها انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول