اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری دوره تشکیلاتی یاوران ولایت با شرکت 176 دانش آموز ایلامی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام گفت: دوره تشکیلاتی یاوران ولایت ایلام در مجموع با ۱۷۶ واحد پیشگام که ۹۶ واحد خواهر و ۸۰ واحد برادر در حال برگزاری است.

برگزاری دوره تشکیلاتی یاوران ولایت با شرکت 176 دانش آموز ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سرهنگ ایرج گوهری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام در هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت گفت: هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت که در طول تابستان امسال در سراسر کشور و به تبع در استان ایلام در حال جریان است.

وی افزود: این دوره تشکیلاتی استان ایلام در مجموع با ۱۷۶ واحد پیشگام که ۹۶ واحد خواهر و ۸۰ واحد برادر در حال برگزاری است.

سرهنگ گوهری ادامه داد: یکی از کلید واژه هایی که در سخنان مقام معظم رهبری که در سند گام دوم انقلاب و در سند اعتلای بسیج مورد تاکید قرار گرفته بحث خودسازی، جامعه پردازی ، فعالیت سازی و تمدن سازی است.

وی یادآور شد: برای رسیدن به تمدن سازی باید در گام اول تمرین و مقدمات آن را داشت برای جامعه سازی و رسیدن به تمدن سازی، خودسازی لازم است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام تصریح کرد: خودسازی نه بصورت رهبانیت و انزواطلبی بلکه باید در متن واقعه و عرصه تشکیلات باشد.

وی اضافه کرد: برای کادرسازی که یکی از ملزومات اصلی جبهه انقلاب و به مثابه خون سازی برای شریان‌های تشکیلات است بصورت پایه و در سنین دانش آموزی اقدام شود و این هشتمین دوره برای این امر مهیا و در حال اجراست.

سرهنگ گوهری بیان کرد: شعار این دوره تشکیلات عَرصه ، عَرضه ، عُرضه هاست که عُرضه به معنای استعداد و در این دوره دانش آموزان می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی در ادامه گفت: یکی از ارکان چهارگانه تشکیلات و مولفه اصلی تشکیلات رهبری است همچنین افراد جذب و با ایجاد اهداف، مسئله روشن و ساختار بوجود می آید.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: در این دوره دانش آموزان ساختار و سازماندهی و اصول کار تشکیلاتی در مدارس را آموزش خواهند دید.

سرهنگ گوهری در پایان خاطرنشان کرد: این دوره بستری برای آموزش کار عملیات فرهنگی، شیوه های میدانی کار و آرمان ها و اهداف است همچنین عقبه نورانی تشکیلاتی ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز هستند و دوره یادبود ققنوس دفاع مقدس شهید دانش آموز علی عرب است.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول