اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خدمت به مردم راه ایستادن مقابل دشمن است

فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمنان انقلاب با تمام ابزار و توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام‌ بدبین کنند، ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمک رسانی به مردم در جهات مختلف مانند آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

خدمت به مردم راه ایستادن مقابل دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان مازندران در سال ۱۴۰۱، با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حسین کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران و مادر معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر در اردوگاه امام خامنه‌ای(ره) ساری برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این آئین اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تشکیلاتی، تربیتی و مهارتی سازمان بسیج دانش آموزی جای تقدیر دارد زیرا با برگزاری این برنامه‌های خلاقانه شاهد بهره‌وری و تاثیرگذاری  بیشتر در حوزه بسیار مهم دانش آموزی خواهیم بود. 

وی با اشاره به نقش مهم یاوران ولایت افزود: در این راستا باید با هر فعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: فعالیت‌هایی که در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقابل دشمن انجام می‌گیرد جهاد بوده و طبق فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است.

مسلمی ادامه داد: دشمنان انقلاب با تمام ابزار و توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام‌ بدبین کنند و ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمکرسانی به مردم در جهات مختلف مانند آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

وی گفت: امروز رسانه‌ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند و تمام امور زندگی مردم از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد  آنچه امروز، تربیت‌ساز است در فضای رسانه شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای و شناختی  رسانه ابزار جنگ دشمنان است، یادآور شد: دشمن با مهندسی افکار و ذهن‌ها جنگ ادراک را به وجود آورد و یکی از کارکردهای رسانه فرآیند ساخت زندگی روزمره است.

مسلمی با بیان اینکه یکی از اهداف رسانه‌های مختلف دشمنان، ساخت هویت افراد است، تاکید کرد: کارکرد دیگر دشمن در فضای مجازی ایجاد لذت برای مخاطبان است که اگر مردم سواد رسانه‌ای نداشته باشند صحت و سقم اخبار را نمی‌توانند به راحتی تشخیص دهند.

وی گفت: بسیجیان با بصیرت و داشتن دانش رهرو ولایت باشند و با کار بسیجی و تشکیلاتی با یقین، اعتماد و ایمان در خدمت دین، اسلام  و ولایت باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱ /غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول