اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه ها در گسترش فرهنگ «ورزش همگانی» موثر هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رسانه ها در مسیر فرهنگ سازی ورزش همگانی اثر گذار هستند و در این زمینه توانسته اند تا حد زیادی منشأ خیر باشند.

رسانه ها در گسترش فرهنگ «ورزش همگانی» موثر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و امیر اسلامی صدر معاون امور جوانان به مناسبت هفته خبرنگار پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کردند.

در این بازدید علایی مقدم اظهار کرد: حرکت در حوزه ورزش مرهون کار تیمی است که رسانه بخشی از آن را شامل می شود.

وی افزود: رسانه ها می توانند در مسیر فرهنگ سازی ورزش همگانی اثرگذار باشند و در این زمینه توانسته اند تا حد زیادی منشأ خیر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به شرایط فعلی ورزش استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از مربیان و ورزشکاران استات قزوین همراه با کاروان کشورمان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حاضر هستند و به لحاظ تعداد ورزشکار حاضر در این رویداد ما از بسیاری از استان های کشور جلوتر هستیم.

علایی مقدم ادامه داد: در حوزه جوانان نیز برنامه های موثری تدوین شده و به زودی بناست خانه جوان استان به بهره برداری برسد که قطعا ثمرات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: خبرگزاری فارس از رسانه های شناسنامه داری است که در روزگاری که برخی رسانه ها سیاه نمایی می کنند و به نا امیدی مردم می پردازند توانسته به خوبی عمل کند.

علایی مقدم ضمن قدردانی از فعالیت های خبرگزاری فارس خواستار تعامل مستمر این رسانه با اداره کل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول