اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری جشنواره جوان برتر استان قزوین در اردیبهشت ماه سال آینده

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با نظر استاندار قزوین برگزاری جشنواره جوان برتر استان قزوین به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

برگزاری جشنواره جوان برتر استان قزوین در اردیبهشت ماه سال آینده

علی لطفی در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره جوان برتر در پنج شهرستان استان قزوین اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداری ها از جوانان الگو و برگزیده پنج شهرستان استان قزوین تقدیر شد.

وی عنوان کرد: تجلیل از جوانان برتر شهرستان ها محدود به جوانان شاغل در دستگاه های اجرایی نبود بلکه اعلام کرده بودیم هر جوانی که از شاخصه های جوان برتر بودن برخوردار است اما در هیچ دستگاه اجرایی مشغول به کار نیست نیز می تواند در این جشنواره حضور یابد.

لطفی افزود: در این راستا جوانان برتری که خود را شایسته حضور ذیل عنوان جوان برتر می دانند نیز می توانند به دبیرخانه این جشنواره مراجعه کرده و نسبت به حضور در آن اقدام کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: جوانان کاندید شده برای جشنواره جوان برتر در حوزه های مختلف و در ۱۵سرفصل و عنوان براساس مصوبه شورای عالی جوانان مصوب ۱۳۸۹ مورد ارزیابی قرار گرفتند.

لطفی گفت: در این مصوبه جوانان برتر از گروه های مختلف انتخاب شده و با عناوین متنوع از جمله سرباز نمونه، کارآفرین نمونه، دانشجوی نمونه و طلبه نمونه تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: در مورد تعداد جوانان برتر سخت گیری نداشتیم و برخی از شهرستان ها تعداد افراد تجلیل شده را افزایش دادند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: در انتخاب جوان برتر شهرستان ها دخالت نکردیم و اجازه دادیم براساس نظر شورای داوری، جوان برتر را انتخاب کرده و تجلیل کنند.

لطفی با اشاره به اینکه جشنواره جوان برتر شهرستان و استان قزوین هنوز برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: نظر محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین این بود که چون زمان بندی برگزاری این مراسم مناسب نیست، برای شناخت بیشتر جوانان، جشنواره جوان برتر شهرستان و استان قزوین در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

وی اضافه کرد: البته دستگاه های اجرایی نیز در ارسال اسامی جوانان تعلل داشتند و برخی از دستگاه های اجرایی هم تاکنون هیچ لیستی برای ما ارسال نکردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: به تمام شهرستان های استان ابلاغ کرده بودیم که برای انتخاب جوان برتر اطلاع رسانی کنند تا جوانان دارای شاخصه های برتری که در دستگاه های اجرایی شاغل نیستند نیز نسبت به حضور در جشنواره اقدام کنند.

لطفی یادآور شد: در نشست خبری که به مناسبت هفته جوان برگزار شد در این زمینه اطلاع رسانی کردیم و فراخوان برگزاری جشنواره جوان برتر نیز از طریق صدا وسیمای مرکز قزوین زیرنویس می شود تا اگر جوانی از قلم افتاده خود را معرفی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول