اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تعلل برای اجرای طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی پذیرفتنی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: هیچ اهمال و تعللی برای انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی پذیرفتنی نیست زیرا موضوع تامین آب شرب مردم استان است.

تعلل برای اجرای طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در نشستی با مدیران شرکت پتروشیمی خراسان و آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: هیچ اهمال و تعللی برای انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی پذیرفتنی نیست زیرا موضوع تامین آب شرب مردم استان است.

وی با تاکید بر اینکه برای تاخیر در اجرای این طرح، دستگاه‌های متولی باید پاسخگو باشند، گفت: هیچ فرصت اضافه دیگری به مجموعه پتروشیمی نخواهیم داد زیرا با توجه به خشکسالی‌ها و کمبود آب شرب، نباید آب با کیفیت در صنعت مصرف شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: بر مبنای سند سازگاری با کم آبی به صنایع بزرگ مهلت پنج ساله برای جایگزینی آب خام به جای آب شرب داده شده که این مهلت به اتمام رسیده است لذا پتروشیمی خراسان موظف به اجرای این دستور هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول