اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پتروشیمی انتقال پساب بجنورد را در دستورکار قرار دهد

استاندار خراسان شمالی گفت : یکی از انتظارت ما از مدیران مجموعه پتروشیمی پررنگ تر شدن مباحث فعالیت های اجتماعی در سطح استان است.

پتروشیمی انتقال پساب بجنورد را در دستورکار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی استان و مدیران این مجموعه، مقایسه تعهدات اجتماعی پتروشیمی و صنایع بزرگ استان را در تراز کشوری را مورد تاکید قرار داد و اظهارکرد: یکی از انتظارت ما از مدیران مجموعه پتروشیمی پررنگ تر شدن مباحث فعالیت های اجتماعی در سطح استان است.

وی در این دیدار بر موضوع انتقال آب از تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی و تسریع در روند اجرای فازهای توسعه این شرکت با هدف اشتغالزایی و تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: با توجه به مسئله کم آبی و با هدف مدیریت منابع آب استان موضوع انتقال آب از تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی خراسان باید در دستور کار باشد.

استاندار خراسان شمالی از دیگر هدف‌گذاری های مهم مجموعه پتروشیمی را تسریع در روند اجرای فازهای توسعه دانست و افزود: یکی از تعهدات شرکت پتروشیمی از زمان تاسیس تا کنون، سرعت بخشیدن به فازهای توسعه است لذا مدیران این مجموعه باید با این اقدام، بحث اشتغالزایی را محقق کنند.

حسین نژاد ادامه داد: جذب نیرو در مجموعه پتروشیمی باید بر مبنای رعایت عدالت، لیاقت و شایستگی افراد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از حربه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعات اقتصادی است، گفت: با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و با انجام کار درست علمی و تخصصی در مسیر استقلال حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول