اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زیرساخت‌های برق در گرمسار؛ بالاتر از ظرفیت!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: زیرساخت‌های بخش برق در شهرستان گرمسار بالاتر از ظرفیت این شهرستان ایجاد شده است.

زیرساخت‌های برق در گرمسار؛ بالاتر از ظرفیت!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان گرمسار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه انتقال و فوق‌توزیع برق در شهرستان گرمسار اظهار کرد: به لطف خداوند و همت همکاران این شرکت و همچنین مساعدت و همراهی مدیران ارشد استان وصنعت برق کشور، طی سال‌های اخیر، اقدامات خوبی در خصوص توسعه کمی و کیفی شبکه برق در این شهرستان به انجام رسیده است.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم در بخش برق بالاتر از ظرفیت این شهرستان ایجاد شده و ارائه خدمت و تأمین برق به متقاضیان در چهارچوب وظایف این شرکت و بر اساس قوانین و مقررات وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک گازی در منطقه گرمسار را از دیگر سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی دانست و افزود: در حال حاضر، بیش از 10 مگاوات برق توسط نیروگاه‌های مقیاس کوچک در گرمسار تولید و به شبکه برق منتقل می‌شود.

مهدی صفرخانلو، فرماندار شهرستان گرمسار هم با اظهار تشکر از تلاش‌ها و زحمات پرسنل خدوم صنعت برق گفت: شهرستان گرمسار با توجه به نزدیکی به پایتخت، از ظرفیت و توانایی خوبی برای توسعه در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی برخوردار است و رفع مشکلات این شهرستان می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر بخش‌های خصوصی فراهم آورد.

وی شهر جدید ایوانکی را از پروژه‌های مهم طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان دانست و افزود: احداث مسکن به متقاضیان نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های اولیه در شهر جدید ایوانکی بوده که با همیاری همه مسؤولان اجرایی استان، این کار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول