اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کسب رتبه برتر سمنان در بخش فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور

شرکت برق منطقه‌ای سمنان موفق به دریافت رتبه نخست در فعالیت‌های فرهنگی و دینی بین شرکت‌های آب و برق کشور شد.

کسب رتبه برتر سمنان در بخش فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در همایش مسؤولان فرهنگی صنعت آب و برق کشور که صبح امروز با حضور معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو و مسؤول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو برگزار شد، از شرکت برق منطقه‌ای سمنان به جهت کسب رتبه نخست در فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سال 1400 بین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو تجلیل به عمل آمد.

در لوحی تقدیری که به همین منظور از سوی احمد حیدری، معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به‌صورت جداگانه به مدیرعامل و مسؤول فرهنگی شرکت برق منطقه‌ای سمنان اهدا شد، آمده است: توفیقات ویژه الهی همواره شامل حال کسانی می‌شود که عاشقانه و عارفانه و با خلوص نیت در راه کسب فیوض الهی قدم گذاشته و اعمال و افکارشان همیشه در جهت تحقق بخشیدن به تعالیم نورانی قرآن و فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) در سایه عنایات اهل‌بیت (ع) است.

تلاش و جدیت خستگی‌ناپذیر آنها همواره گویای این مهم است و با توجه به ارزیابی صورت‌گرفته از فعالیت‌های فرهنگی و دینی شرکت‌های صنعت آب و برق سراسر کشور در سال 1400 کسب رتبه نخست میان استان‌های کشور را تبریک گفت و ضمن تقدیر، موفقیت هرچه بیشتر حضرتعالی را در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت دارم.

ارزیابی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی وزارت نیرو در سال 1400 بین شرکت‌های صنعت آب و برق 31 استان کشور صورت گرفته که در این ارزیابی، صنعت آب و برق استان سمنان در بخش فرهنگی و دینی حائز رتبه نخست شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول