اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح حامیم ویژه توانمندسازی دانشجویان خراسان برگزار می‌شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی گفت: طرح حامیم با عنوان دوره توانمندسازی علمی، فرهنگی و مهارتی حامیم یاران خراسان رضوی برای دانشجویان دانشگاه‌های استانهای خراسان در سبزوار برگزار می‌شود.

طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب در نشست خبری «طرح حامیم» دوره توانمندسازی علمی، فرهنگی و مهارتی حامیم یاران خراسان رضوی که بعد از ظهر امروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: طرح حامیم در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار این نظام مبنی بر فرصت دادن به جوانان برای رشد آن‌ها و نیز تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به حضوری شدن کلاسها و برگشت کامل دانشجویان به محافل علمی پس از ۲ سال شیوع کرونا برپا خواهد شد.

وی اظهارکرد: این طرح برای توانمندسازی علمی، فرهنگی، مهارتی، سیاسی، آموزشی و پرورشی دانشجویان است و نیز مانوری برای دست اندرکاران است که وارد فضای آموزشی شوند و برنامه‌ریزی کنند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سندی طلایی و پرافتخار است که رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به اهداف آن مسیری را برای جهاد تبیین معرفی کردند، این سند نقشه راهی برای تمامی کسانی است که می‌خواهند در مسیر انقلاب خدمت کنند. یانیه گام دوم انقلاب گذشته، حال و آینده انقلاب را پوشش می‌دهد

حجت الاسلام مهدوی نسب بیان کرد: یکی از محورهای اصلی آن موضوع توجه به نقش راهبردی و تاثیرگذار جوانان در این انقلاب است و نیز موضوع روحیه امید و برنامه داشتن برای آینده از دیگر محورهای آن است.

وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی از معدود استان‌هایی است نهاد مقام معظم رهبری با مشارکت و همراهی فرماندهی بسیج دانشجویی این طرح را اجرا می کند و این اقدام با همکاری برادران بسیجی، یک هم افزایی خوب بین نیروهای انقلابی به شمار می رود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی با بیان اینکه در این طرح به بحث شناخت و معرفت تاریخی سیاسی و مبنایی انقلاب و آشنایی با مباحث تشکیلاتی پرداخته می‌شود، ادامه داد: روح این طرح مبنی بر جوان گرایی و اعتماد به مدیریت و توانمندی دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم است لذا تاکید بر این است که تا می‌توانیم در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات به نیروی جوان اعتماد کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول