اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خبرنگاران اخبار سیل را به‌ سرعت انعکاس دادند

امام‌ جمعه سمیرم گفت: خبرنگاران مستقل هستند و گرایش به گروه خاص سیاسی ندارند و انصافاً خبرنگاران در روزهای اخیر اخبار سیل را در خبرگزاری‌های استان و شهرستان به‌ سرعت انعکاس دادند.

خبرنگاران اخبار سیل را به‌ سرعت انعکاس دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سیدعظیم مولازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمیرم ضمن عرض تسلیت و قبولی طاعات و عبادات مردم عزادار اظهار داشت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی با توجه به شلوغی روز تاسوعا و عاشورا به شرایط شهر و عزاداری‌ها توجه کنند که حرکت هیأت‌ها منجر به راه‌بندان و عبور و مرور در شهر نشود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران مستقل هستند و گرایش به گروه خاص سیاسی ندارند و انصافاً خبرنگاران در روزهای اخیر اخبار سیل را در خبرگزاری‌های استان و شهرستان به‌ سرعت انعکاس دادند.

مولازاده تصریح کرد: ما و خبرنگاران به‌ عنوان مطالبه‌گران مشکلات مردم کار مشابهی داریم و فضای ما باید فضای باز کردن جاده و مسیر باشد تا با تلاش مسؤولان شهرستان در راستای خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم قدم بردارند.

امام‌ جمعه سمیرم با انتقاد از مسؤولان شهرستان خاطرنشان کرد: مسؤولان خدمت‌گذار مردم هستند و باید تلاش کنند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم شهرستان سمیرم مردمی انقلابی و همیشه درصحنه و پشت انقلاب هستند و در سال ۵۷ قبل از پیروزی انقلاب در آذرماه شهید تقدیم انقلاب کردند.

مولازادی در پایان گفت: از ظرفیت جوانان و مدیران شایسته استفاده کنید و به فضای خدمت به مردم بیایید و به سیره شهدا و حاج قاسم نگاه کنید که در خدمت به مردم مرز نمی‌شناختند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول