اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نشست سران سه کشور برخی مسائل منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای را حل خواهد کرد

امام جمعه سمیرم گفت: هفته گذشته سفر رؤسای جمهور روسیه و ترکیه را به ایران داشتیم که نشست سه جانبه خوبی رقم خورد، شاید برخی اشکالاتی وارد می‌کنند ولی در برابر نشست جده که میان آمریکا و عربستان رقم خورد، نشستی جهانی به‌نظر می‌رسد که می‌تواند برخی مسائل منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای را حل کند .

نشست سران سه کشور برخی مسائل منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای را حل خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام سید عظیم مولازاده امام جمعه سمیرم در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هفته گذشته سفر رؤسای جمهور روسیه و ترکیه را به ایران داشتیم که نشست سه جانبه خوبی رقم خورد، شاید برخی اشکالاتی وارد می‌کنند ولی در برابر نشست جده که میان آمریکا و عربستان رقم خورد، نشستی جهانی به‌نظر می‌رسد که می‌تواند برخی مسائل منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای را حل کند .

وی با بیان اینکه برخی از مناسبت‌ها مظلوم واقع شدند که یکی از آن‌ها روز مباهله است، افزود: به تعبیری این روز عید غدیر ثانی و روز مهمی است زیرا هم رسالت پیغمبر اکرم(ص) و هم امامت امیرالمؤمنین(ع) را اثبات کرد.

مولازاده ضمن گرامیداشت پنجم مرداد و اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی، گفت: در آیات و روایات در خصوص نماز جمعه مسائل مهمی بیان شده است تا جایی که حج فقرا و محل اتحاد مؤمنان است و محدودیتی برای حضور افراد در این جمع وجود ندارد در همین راستا از همگی دعوت می‌کنم از فضا و ثواب نماز جمعه بهره ببرند.

امام جمعه سمیرم در پایان بیان کرد: اولین هدف امام حسین(ع) از قیام امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راستا نیاز است از محرم درس بگیریم و با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر اشتباهات را تذکر دهیم تا مشکلات اصلاح شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول