اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهردار: 11 پروژه عمرانی شاخص در قشم در حال اجراست/ حسابرسی شهرداری قطعی شد

شهردار قشم گفت: 11 پروژه عمرانی شاخص با اعتباری نزدیک به 124 میلیارد ریال توسط شهرداری در حال اجراست.

شهردار: 11 پروژه عمرانی شاخص در قشم در حال اجراست/ حسابرسی شهرداری قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، میرداد میردادی، عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: زیرسازی آسفالت و روکش آسفالت معابر با اعتبار 24 میلیارد ریال در محلات قدیم قشم هم‌اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: اصلاح پارکینگ و پیاده رو اسکله شهید رجایی نیز با اعتبار 3.6 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی همراه است.

به گفته میردادی، احداث فاز یک پارک محله‌ای سازمانی نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرای شهرداری است که هم‌اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار قشم همچنین عقد 11 فقره قرارداد و معاملات با ارزشی افزون بر 34 میلیارد ریال در راستای خدمات رسانی به شهروندان را از دیگر اقدامات این نهاد در سه ماهه نخست امسال برشمرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: حسابرسی‌های سال‌های گذشته شهرداری نیز که به دلایلی بلاتکلیف مانده بود، قطعی شده و تمام تشریفات قانونی انجام شده است.

میردادی، همچنین از برنامه‌ریزی برای بازگشایی مسیر آب در محله چابهار قشم سخن گفت و افزود: هم‌اکنون برای بازگشایی این مسیر با 24 تن از شهروندان برای واگذاری زمین و جابجایی خانه به توافق رسیدیم و کارشناسان دادگستری با ارزش خانه در این محلات را تخمین زده تا هیچ‌یک از شهروندان دچار ضرر و زیان نشوند.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن فصل بارندگی برای بازگشایی این مسیر فرصت کمی داریم و امیدواریم تک تک شهروندان همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

میردادی همچنین بر تاکید بر ضرورت احداث میدان میوه و تره‌بار، کشتارگاه و شهربازی در قشم، اضافه کرد: در صورت جانمایی و تخصیص زمین از سوی سازمان منطقه آزاد قشم این پروژه های با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری زا سخنا خود با اشاره به خرید 230 لامپ تیر چراغ برق و حنی کلاهک آن اظهار داشت: متاسفانه برخی دستگکاه های دولتی از جمله اداراه برق به وظیفه خود عمل نمی کنند و با وجود اینکه وظیفه روشنایی شهر را بر عهده دارند،  وقتی شهرداری اقدام به خرید لامپ هم می کند باز از در اختیار گذاشتن بالابر و نصب آن ها در خیابان ها خودداری می کند.

شهردار قشم این اقدام را بر خلاف وظیفه ذاتی نهادهای خدمات رسان خواند و افزود: تمامی دستگاه ها باید با همپوشانی، اقداماتی را در راستای کمک به معضلات شهر انجام دهند؛ نه اینکه از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

وی با تقدیر از همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و سایر ارگان های قشم با شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم ابراز کرد: با عقد قرارداد این سازمان با شهرداری و در اختیار گذاشتن بخش بافت قدیم قشم به شهرداری، بسیاری از مشکلات حل و مردم نیز از مواهب این همدلی بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول