اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دو دستگی به معنای فکری و اعتقادی نداریم

رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک گفت: دو دستگی به معنای فکری و اعتقادی در شورای شهر جایی ندارد، آنچه دودستگی خوانده می‌شود اختلاف نظر و سلیقه اعضای شورای شهر است.

دو دستگی به معنای فکری و اعتقادی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید وحیدمیرنظامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون خرید اتوبوس‌های دیزلی و گازوئیلی اظهار کرد: تمام اتوبوس‌هایی که در کشور تولید می‌شوند به صورت دیزلی و گازوئیلی است واتوبوسی که سوخت مناسب با محیط زیست داشته باشد، در کشور تولید نمی‌شود، شهرداری اراک در خرید اتوبوس‌های مورد نیاز شهرداری چاره‌ای جز خرید این نوع اتوبوس‌ها نداشت، ضمن اینکه برای نخستین بار و به صورت آزمایشی اقدام به خرید اتوبوس‌های برقی کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در شورا سنگین و خسته‌کننده است و شورای انقلابی کار برای مردم را با جان و دل قبول کرده است، بیان کرد: در خصوص انتخابات هیات رئیسه و رای اعضای شورا باید گفت به دلیل محدودیت زمان و عدم برگزاری جلسات در صحن غیررسمی، امکان به اجماع رسیدن فراهم نشد، قانون شوراها مشخص است، در انتخابات روسای کمیسیون‌ها بهتر می‌شد عمل و کریمانه برخورد کرد، ۶ نفر امروز در شورای شهر وزنه‌هایی را برداشته‌اند که قطعا حمل آنها به تنهایی سخت است ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد، همه اعضای شورای متعلق به یک جبهه فکری هستند، دو دستگی به معنای فکری و اعتقادی در شورا وجود ندارد، همه ما قسم خورده‌ایم به عدالت و انصاف عمل و رفتار کنیم.

رئیس شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای در سال اول فعالیت خود نمره قبولی دریافت می‌کند، اظهار کرد: در طول یک سال اخیر ۲۷۰ مصوبه در صحن رسمی شورای شهر با تشریک مساعی تمام اعضا به تصویب رسیده است.

میرنظامی بیان کرد:  تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، تا شورا به موفقیت برسد، چراکه در پایان چهار سال همه این ۱۱ نفر مورد سوال قرار می‌گیرند.

پیش خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری

رییس کمیسیون عمرانی، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: سال گذشته پروژه میدان مقاومت تکمیل شد و بهره‌برداری رسید، پروژه میدان امام حسین(ع) نیز با مشکلاتی روبرو شد؛ یکی از آن مشکلات تعدد معارضین بود که البته این مشکل در حال رفع شدن است.

علی چگینی اظهار کرد: مشکلات قراردادی و زیرساختی از موانعی بود که بر سر راه پروژه‌های عمرانی قرار داشت، کمیسیون عمرانی شهر به منظور مرتفع کردن موانع زمان زیادی را صرف کرد.

وی افزود: برگزاری مناقصه پروژه آفتاب نیز با رفع مشکلات قرارداد و برآورد مالی امکان‌پذیر است.

 

رییس کمیسیون عمرانی، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم و اولویت شورای شهر بهره‌برداری از پروژه سنجان است که پس از چندین سال با کمک مسوولین و پیگیری‌های لازم سرعت بیشتری گرفته است.

چگینی با بیان اینکه پروژه زورخانه و بلک باکس شهر اراک به زودی افتتاح می‌شوند خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی در خصوص طرح جامع شهر اراک نیز گفت: آسیب شناسی این طرح انجام شده، روند طرح باعث بسته شدن دست شهرداری شده است، باید اقدامات لازم برای اصلاح طرح انجام شود که در این راستا همت همگانی می‌طلبد.

رییس کمیسیون عمرانی، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک در خصوص وضعیت حمل و نقل شهری نیز بیان کرد: پیش خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس انجام شده ضمن اینکه پیش از این نیز ۴۵ دستگاه اتوبوس و میدل باس خریداری شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول