اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نجات 175 خانوار گرفتار در سیل توسط نیروهای هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سیل اخیر به ۵ هزار و ۸۷۲ نفر امدادرسانی شد، گفت: ۱۷۵ خانواده گرفتار در سیل نجات یافتند و به منطقه امن منتقل شدند، همچنین ۴۰۳ مورد تخلیه منازل و رهاسازی افراد از ۵۳ خودرو گرفتار در سیل نیز انجام شد.

نجات 175 خانوار گرفتار در سیل توسط نیروهای هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج کیانی صبح امروز در جلسه ستاد بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در سیل اخیر ۲ نفر مفقود شدند که جسد یک مفقودی پیدا شد و جست‌وجوها برای یافتن نفر دوم همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۰ شهرستان، ۱۳ شهر، ۲۲۳ روستا، ۱۰ محور اصلی و کلیه محورهای روستایی درگیر سیلاب شدند.

وی ادامه داد: ۱۷۵ خانواده گرفتار در سیل نجات یافتند و به منطقه امن منتقل شدند، همچنین ۴۰۳ مورد تخلیه منازل و رهاسازی افراد از ۵۳ خودرو گرفتار در سیل نیز انجام شد.

کیانی اظهار داشت: در مجموع در سیل اخیر ۲ هزار و ۲۱۸ خانوار شامل ۸ هزار و ۸۴۲ نفر حادثه دیدند که تعداد افراد امدادرسانی شده ۵ هزار و ۸۷۲ نفر، تعداد مصدومان ۴ نفر و تعداد افراد اسکان داده شده ۵۱۷ نفر گزارش شده است.

کیانی به تعداد نیروهای عملیاتی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۰۵ نفر نیروی عملیاتی، ۸۴ دستگاه خودرو عملیاتی،۳۰ دستگاه پمپ آب، ۲ تیم سگ‌های جست‌وجوگر و ۲ فروند بالگرد برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه چادر، ۳ هزار و ۴۷۹ تخته پتو، ۵۰۲ تخته موکت، بیش از ۱۰۰ ست ظروف، بیش از ۸ تن نایلون پوشش چادر، ۵۱ چراغ، یک هزار و ۵۱۷ بسته غذایی، بیش از ۱۵ هزار بطری آب معدنی، بیش از هزار قوطی کنسرو، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان و ۵۰۰ کیلو خرما بین آسیب‌دیدگان توزیع شد و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول