اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیشرفت 50 درصدی پروژه آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی لارستان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی پروژه آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی لارستان، گفت: تکمیل آبرسانی در انتظار اعتبارات جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه فارس است.

پیشرفت 50 درصدی پروژه آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حسین حسین‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی لارستان اظهار داشت: این پروژه از محل طرح تامین زیرساخت شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و با اعتبارات استانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنابر اعلام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس، پروژه پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی داشته است، افزود: عملیات انتخاب پیمانکار به منظور تکمیل مخزن و انجام کارهای باقیمانده در حال انجام است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با تخصیص اعتبار در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه استان فارس آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی لارستان سرعت خواهد گرفت، تاکید کرد: با آبرسانی به این منطقه، گامی اساسی در راستای فراهم‌آوری زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لارستان برداشته خواهد شد.

به گزارش فارس، منطقه ویژه اقتصادی لارستان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول