اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی مرکز جامع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با راه‌اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی بهبودیافتگان اعتیاد، شاهد بازگشت بیشتر این افراد به متن جامعه خواهیم ‌بود.

راه‌اندازی مرکز جامع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: از تلاش‌ها و اقداماتی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی ذیل این شورا در یک سال گذشته و به‌خصوص سه ماهه نخست سال جاری انجام داده است، تقدیر می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته و در گردهمایی استانداران سراسر کشور، استان سمنان به‌عنوان دومین استان در حوزه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مورد تقدیر قرار گرفت.

ریواده بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، اعتیاد، آسیب اول اجتماعی کشور است و با تکمیل فرآیند مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی بیشتر بهبودیافتگان از دام اعتیاد محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی بهبودیافتگان اعتیاد در بحث مبارزه با مواد مخدر، با ارائه آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی، شاهد بازگشت بیشتر این افراد به متن جامعه خواهیم ‌بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن از ظرفیت اجتماعی مرکز صیانت استفاده کنیم.

ریواده عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم اجتماعی ما، کمک به بهبودیافتگان از دام اعتیاد است که با فراگیری مهارت‌های شغلی، شاهد توانمندسازی بیشتر آنها خواهیم بود.

وی گفت: تقویت و افزایش کارایی تشکل‌ها و سمن‌های مردم‌نهاد یکی از مأموریت‌های مهم کمیته توسعه مشارکت‌های‌ مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول