اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعامل سازنده آحاد جامعه با پلیس؛ حلقه مفقوده ریشه‌کنی اعتیاد/ طرح‌های محله‌محور اجرا می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تعامل سازنده و هدفمند نهادهای اجتماعی و آحاد جامعه را حلقه مفقوده ریشه‌کنی اعتیاد دانست و گفت: اجرای طرح‌های محله‌محور و برخورد با معتادان متجاهر به‌طور جدی در دستور کار است.

تعامل سازنده آحاد جامعه با پلیس؛ حلقه مفقوده ریشه‌کنی اعتیاد/ طرح‌های محله‌محور اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تبیین نگاه ریشه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر در برچیدن بساط اعتیاد از جامعه پرداخت و اظهار کرد: تقدیم هزاران شهید و جانباز در برخورد و مقابله با سوداگران مرگ از عزم قاطع نیروی انتظامی در این مسیر خبر می‌دهد.

وی تأکید کرد: ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر بی‌تردید عاملی حیاتی و تأثیرگذار در ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در سطوح مختلف جامعه محسوب می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، تعامل سازنده و هدفمند تمام نهادهای اجتماعی و فرهنگی و آحاد جامعه را حلقه مفقوده در امر مقابله مؤثر و مطلوب با اعتیاد به مواد مخدر دانست و تصریح کرد: این مبارزه زمانی اثرگذاری مناسب را به دنبال دارد که همگان به سهم و نقش خود واقف باشند و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

موسوی از بهره‌مندی پلیس مبارزه با مواد مخدر از تمام ظرفیت‌ها و بسترهای اجتماعی و اجرایی خبر داد و گفت: از هر اقدام مشارکتی در تحقق اهداف خود استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی از مطالبات مردمی بیان کرد: طرح‌های محله‌محور و برخورد با معتادان متجاهر به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد و باقوت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول