اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آماده خدمت رسانی به مناطق سیل زده

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: گروههای جهادی تخصصی بسیج سازندگی هرمزگان آماده خدمت رسانی به سیل زدگان در مناطق مختلف استان و کشور هستند.

گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آماده خدمت رسانی به مناطق سیل زده

یاسین باوقار مسؤول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با توجه به حادث شدن سیل در مناطق مختلف کشور، گروههای جهادی تخصصی بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان آمادگی کامل برای حضور در مناطق سیل زده به منظور کمک به مردم هستند.

وی با بیان این که گروه های جهادی تخصصی بسیج سازندگی هرمزگان سابقه درخشانی در امداد و نجات و خدمت رسانی در کارنامه خود دارند و هر کجا به حضور آنان نیاز باشد با سرعت در منطقه حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمان صادر شده از سوی فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان، گروههای جهادی بسیج سازندگی هرمزگان این آمادگی را دارند که به هم وطنان عزیزمان در هرکجای ایران اسلامی خدمت رسانی کنند.

یاسین باوقار خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در سطح استان هرمزگان نیز فعال بوده تا در صورت لزوم اقدام به خدمت رسانی به مناطق سیل زده کنند.

به گفته مسؤول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان، جهادگران بسیجی در عمل نشان داده‌اند که از اولین افرادی هستند که در صحنه بحران و حادثه در هر منطقه‌ای حضور دارند و به کمک مردم می شتابند و در زلزله‌های اخیر در استان نیز این مهم به عینه دیده شد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول