اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صرفه جویی و ذخیره آب فراموش نشود/آماده باش اکیپ های خدماتی آبفا کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت: با شدت گرفتن بارشها احتمال گل آلود شدن و کدورت آب برخی مناطق وجود دارد و مردم صرفه جویی و ذخیره آب را فراموش نکنند‌.

صرفه جویی و ذخیره آب فراموش نشود/آماده باش اکیپ های خدماتی آبفا کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس بارش های شدید از عصر روز گذشته در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است و تمام دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش قرار دارند.

 اسفندیار برخه در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به تغییر وضعیت آب و هوایی در کهگیلویه و بویراحمد به شرایط قرمز بارشی متأثر از سامانه مونسون و البته شدت گرفتن بارشها احتمال گل آلود شدن و کدورت آب برخی مناطق بویژه در شهرستان های بویراحمد و دنا دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: پرسنل آبفا تمهیدات لازم برای صیانت از منابع آبی را پیش بینی کرده اند اما در نظر گرفتن احتمال شرایطی ورای امکانات دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همانطور که پیش از آغاز بارشها در استان، مدیران بحران هم اعلام کرده اند، صرفه جویی و ذخیره آب شرب حتماً باید پیش بینی شود تادر صورت بروز شرایط فوق العاده بارش، رنج و آلام مردم مضاعف نشود.

برخی عنوان کرد: تمام اکیپ های خدماتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند تا از برقراری و توزیع آب شرب مردم در شرایط فعلی مطمئن شوند.

وی گفت: در صورت بروز قطعی آب یا هر مشکل دیگری، مشترکین موارد را به مرکز ارتباط مردمی با شماره تلفن 122 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول