اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت

فرماندار گچساران گفت: بارندگی خسارتی در این شهرستان و روستاهای اطراف نداشته است.

بارندگی خسارتی در گچساران نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی ها در کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده است.

روانبخش دیهیم خوب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق پیشبینی های انجام شده بارندگی در گچساران از عصر امروز آغاز شد.

وی بیان کرد: از ساعت اولیه آغاز بارندگی شدید تا کنون با همراهی دستگاه های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف این شهرستان حضور داشته و بازدیدهای میدانی را انجام داده ایم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این بازدید میدانی از مراکز مختلف و محلات شهرستان تا کنون ادامه دارد.

دیهیم خوب عنوان کرد: یک پل در یکی از محلات گچساران بر اثر بالا آمدن آب از جای اصلی خود تکان خورد ه بود که با اقدام سریع شهرداری و شرکت نفت این مشکل نیز برطرف شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد بحران گچساران گفت: خوشبختانه تا کنون خسارت و یا آب گرفتگی در گچساران وجود نداشته و از روستاها نیز تا کنون گزارشی از خسارت یا آبگرفتگی اعلام نشده است و بررسی توسط مسئولان  و دهیاری ها ادامه دارد.

حمید نارکی دبیر ستاد بحران در گچساران نیز اظهار کرد: بارندگی ها در این شهرستان طبق پیش بینی های انجام شده از ساعت حدود ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز آغاز شده است.

 وی بیان کرد: شدت بارندگی در ارتفاعات گچساران زیادتر از مرکز شهر بوده و در حال حاضر نیز مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

دبیر ستاد بحران گچساران تصریح کرد: ساعت ساعت ۱۸:۵دقیقه عصر یک طغیان سیل در گچساران وجود داشت که با توجه به آماده باش کامل نیروهای خدمات رسان و امدادی دستگاه های عضو ستاد بحران، شهرداری و شرکت نفت باهماهنگی فرماندار ودبیر ستاد بحران اقدامات لازم انجام و مسیر باز شد.

نارکی عنوان کرد: در این بارندگی پل عابر پیاده در محله ۱۰۸ دستگاه گچساران با توجه به بالا آمدن آب از سطح کانال جابجا شد و برای دقایقی تردد در این منطقه دچار مشکل گردید که در فاصله کمتر از نیم ساعت این مشکل با حضور نیروهای پرتلاش شهرداری شرکت نفت و با هماهنگی و حضور فرماندار و ستاد بحران این مشکل نیز برطرف شد.

 وی گفت: تاکنون در حوزه بخش مرکزی روستاها و گچساران مشکلی اعم از آبگرفتگی و یا خسارت وجود ندارد.

 دبیر ستاد بحران گچساران خاطرنشان کرد: برخی از روستاها اعم از ماهور باشت و کمبل بر اثر بارندگی شدید جاده تردد آنها مسدود شده بود که با پیگیری های انجام شده این مشکل نیز سریعاً برطرف شده است.

 نارکی بیان کرد: از هم اکنون نیز کلیه نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل ادارات خود به صورت کشیک شبانه روزی به حالت آماده باش جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول