اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار: تا کنون تلفات جانی در «بارده» گزارش نشده است/ برق 90 درصد روستا وصل شد

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات جاده روستای بارده با کمک نیروهای امدادی حل و برق ۹۰ درصد روستا وصل شد اما مشکل گاز همچنان پابرجا است و نیروهای شرکت گاز مشغول کار هستند.

معاون استاندار: تا کنون تلفات جانی در «بارده» گزارش نشده است/ برق 90 درصد روستا وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی حیدری، امشب در برنامه رادیویی«پیام استان» گفت: نزولات آسمانی از صبح امروز در اکثر شهرستان‌ها دیده شد که بیشترین بارش تا کنون در روستای بارده گزارش شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ میلی‌متر بارش در روستای بارده گزارش شده است، افزود: برخی پل‌ها که از قبل دچار مشکل بودند در این بارش شکسته شدند، همچنین سرریز جوی‌های آب و افتادن تیرهای برق‌ تردد ماشین‌های سواری را در روستای بارده با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه علمک‌های گاز روستا در اثر بارش قطع شدند، افزود: مشکلات جاده با کمک نیروهای امدادی حل و برق ۹۰ درصد روستا وصل شد اما مشکل گاز همچنان پابرجا است و نیروهای شرکت گاز مشغول کار هستند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه تلفات جانی تا کنون گزارش نشده است، افزود: با توجه به گزارشات مردمی سیل گله چوپانی را با خود برده و از خود چوپان خبری نیست که این موضوع در حال پیگیری است.

حیدری اظهار داشت: ۸۰ دستگاه در روستا مشغول فعالیت هستند و اهالی در منازل اقوام ساکن شده‌اند اما با توجه به تاریکی هوا امکان وصل شدن لوله‌های آب و گاز نیست.

وی در پایان با بیان اینکه بارندگی همچنان ادامه دارد و فردا تشدید می‌شود، گفت: آب معدنی در میان مردم توزیع می‌شود و امیدوارم فردا شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول