اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کولیوند: مردم تا ۵ روز دیگر در حریم رودخانه قرار نگیرند/ جاری شدن سیلاب در 20 استان

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که هم اکنون 20 استان کشور درگیر سیلاب هستند، گفت: هموطنان تا ۱۰ مرداد ماه از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

کولیوند: مردم تا ۵ روز دیگر در حریم رودخانه قرار نگیرند/ جاری شدن سیلاب در 20 استان

پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی و گزارشات ارسالی از سراسر کشور، ۲۰ استان کشور درگیر سیلاب هستند.

وی گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان، استان های متأثر از سیلاب هستند و خدمات هلال احمر برای مقابله به سیلاب و کمک به هموطنان بدون وقفه در حال انجام شد.

کولیوند بیان کرد: تا این لحظه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان های مختلف خدمات گوناگونی از جمله امداد رسانی، اسکان و تغذیه اضطراری و غیره در مناطق سیل زده برای هموطنان انجام دادند و این خدمات ادامه خواهد شد و تمامی نیروهای عملیاتی هلال احمر در آماده باش کامل هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر توصیه ای به مردم داشت و ادامه داد: با توجه به پیش بینی وقوع بارش های رگباری تا روز دوشنبه، ۱۰ مرداد ماه، از تمامی هموطنان درخواست داریم تا از قرار گرفتن در حریم رودخانه ها و مسیل های سیل و همچنین حضور در نقاط کوهستانی پرهیز کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول