اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سیل در رودهن یک قربانی گرفت/ ۱۰ خودرو و تعدادی احشام آسیب دیدند

وقوع سیل بامداد امروز در بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند یک کشته برجای گذاشت و به تعداد زیادی خودرو، باغات، دامداری و شبکه‌های زیربنایی خسارت وارد کرد.

سیل در رودهن یک قربانی گرفت/ ۱۰ خودرو و تعدادی احشام آسیب دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، به دنبال بارش شدید باران طی شب گذشته در شهرستان دماوند، روستاهای شمالی بخش رودهن از جمله «وسکاره»، «جورد» و «آردینه» همراه با طغیان رودخانه سیاه‌رود دچار سیلاب و آبگرفتگی شد و خسارت جانی و مالی برجای گذاشت.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع این سیل، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز وارد عمل شدند و نسبت به پاکسازی و امدادرسانی اقدام کردند.

رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه در سیل بامداد امروز یک فرد میانسال مفقود شده بود، افزود: این فرد ساعتی پیش توسط تیم عملیاتی ستاد مدیریت بحران، جسد آن که از اهالی روستای وسکاره بود، کشف شد. 

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای مدیریت بحران، راه‌های ارتباطی سه روستا بازگشایی شده است، گفت: متأسفانه سیل امروز به ۱۰ خودرو و تعدادی از احشام خسارت وارد کرد و به حوزه‌های زیرساختی راه، برق، آب و مخابرات خسارت زد.

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه هنوز برآورد نهایی از میزان خسارت‌ها انجام نشده است، تصریح کرد: همچنان نیروهای ستاد مدیریت بحران مشغول به کار هستند و تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر خدمات‌ زیربنایی این روستاها برقرار شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول