اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۶۰ درصد نانوایی‌های «آبدانان» به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان گفت: ۶۰ درصد نانوایی‌های سطح این شهرستان به کارتخوان هوشمند متصل شده‌اند و مابقی نیز تا پایان مردادماه به این طرح ملی متصل خواهند شد.

۶۰ درصد نانوایی‌های «آبدانان» به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

عبدالنبی امینی‌پور مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آبدانان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کارتخوان‌های هوشمند بسیاری از مشکلات قیمت گذاری در حوزه نان را برطرف خواهند کرد؛ ۶۰ درصد نانوایی‌های سطح این شهرستان به کارتخوان هوشمند متصل شده‌اند و مابقی نیز تا پایان مردادماه به این طرح ملی متصل خواهند شد.

وی با اشاره به حساسیت دولت در مدیریت تهیه و توزیع آرد مورد تقاضای بازار ادامه داد: نصب دستگاه‌های هوشمند کارتخوان نقش به سزایی در نظارت دقیق‌تر بر تهیه و توزیع آرد و نان و جلوگیری از آزاد فروشی آرد خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان خاطر نشان کرد: به منظور اجرای دقیق طرح تعدیل و نظارت منطقی بر قیمت آرد و استفاده واقعی یارانه این کالای اساسی ۱۵ نفر از ماموران و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صمت به صورت منظم بر توزیع آرد و پخت نان در سطح شهرستان نظارت می‌کنند.

وی افزود: ماهیانه ۵۴۴ تن آرد یارانه‌ای بین ۶۸ واحد نانوایی شهرستان آبدانان توزیع و پخت می‌شود.

 وی از برخورد قضایی با ۳۶ واحد متخلف خبر داد و یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ مورد از اماکن توزیعی آرد و نان، لبنیات، میوه و تره بار و فرآوره‌های پروتئینی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

امینی‌پور ادامه داد: به خاطر جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و توزیع کالا خارج از شبکه رسمی کلیه واحدهای صنفی‌ مشمول طرح تنظیم بازار موظف به مراعات موازین قانونی و نصف قیمت و ارائه فاکتور اجناس به خریداران شده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول