اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار فقره پرونده تشکیل شده که ۳۵۸ پرونده مربوط به نانوایی‌ها بوده و ۱۹ واحد نانوایی متخلف پلمپ شده‌اند.

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام

محمد عطایی مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شایعه افزایش قیمت محصولات لبنی صحت نداشته و به جز چند شرکت تولیدی که با پیگیری‌های صورت گرفته شده از طریق وزارت خانه اصلاح قیمت صورت گرفت و قیمت‌ها به ۳۱ اردیبهشت برگشت داده شدند.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار کشور مصوب کرده شرکت‌های لبنی مجاب هستند تا ۵۰ درصد محصولات خود را بدون افزودنی تولید و با قیمت مصوب عرضه کنند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی در مورد قیمت لبنیات سنتی بر اساس تصمیم انجمن حمایت از مصرف کنندگان تصریح کرد: قیمت هر لیتر دوغ ۹ هزار تومان، شیر درب گاوداری ۱۲ هزار تومان و ماست ۲۶ هزار تومان است.

عطایی گفت: از محوریت گشت‌ها و آیتمی که مورد نظر بازرسی آن قرار گرفته برخورد با کم فروشی است که روزانه تیم‌های بازرسی این موارد را پیگیری کرده و در صورت مشاهده پرونده تعزیراتی تشکیل و به تعزیرات معرفی می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار فقره پرونده تشکیل شده که ۳۵۸ پرونده مربوط به نانوایی‌ها و ۶۵۰ پرونده مربوط به سایر واحدهای صنفی است و ۱۹ واحد نانوایی متخلف پلمپ شده‌اند.

عطایی در پایان گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و کم فروشی مراتب را به شماره ۱۲۴ بازرسی گزارش دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول