اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در چهارمحال و بختیاری

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در استان، گفت: مردم مصارف نامتعارف را از طریق شماره 122 به پلیس آب اطلاع دهند.

افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در چهارمحال و بختیاری

مراد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی میانگین مصرف آب در استان، گفت: این افزایش مصرف به دلیل گرمای هوا، خشکسالی و کمبود آب رخ داده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم مصارف نامتعارف را از طریق شماره ۱۲۲ به پلیس آب اطلاع دهند، ادامه داد: این شماره به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم است.

وی افزود: مشترکین پُرمصرف بار اول اخطار دریافت می‌کنند و در صورت تکرار به مدت ۲۴ ساعت آب مشترک قطع می‌شود و بعد از این مدت با اخذ کلیه هزینه‌ها انشعاب وصل می‌شود.

مرادی اضافه کرد: در صورت تکرار مجدد به طور کامل اشتراک جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بازخوردهای مثبتی از این طرح گرفته‌ایم، اضافه کرد: به برخی ادارات پُرمصرف اخطار داده شده است و در این مورد هیچ‌گونه چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان یکی از ورزشگاه‌های استان برای آبیاری چمن از آب شرب استفاده کردند که آب این مجموع قطع و بعد از انجام تمهیدات لازم مجدد وصل شد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول