اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجام 721 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان آبدانان از ابتدای سال جاری

مسئول واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان آبدانان گفت: از اول سال جاری تاکنون ۷۲۱ فقره بازرسی از واحدهای صنفی خرده فروشی و عمده فروشی در شهرستان آبدانان انجام شده است.

انجام 721 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان آبدانان از ابتدای سال جاری

عباسقلی هادی‌زاده مسئول واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان آبدانان شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از اول سال تاکنون ۷۲۱ فقره بازرسی از واحدهای صنفی خرده فروشی و عمده فروشی در شهرستان آبدانان انجام شده است.

 وی افزود: از این میزان ۲۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و برگه بازرسی تکمیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

مسئول واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان آبدانان با اشاره به ۳۶ فقره شکایت مردمی در زمینه‌های کالا و خدمات به اتاق اصناف آبدانان گفت: بیشتر شکایت‌ها به وسیله حل و فصل کدخدا منشی با توجه به احقاق حقوق تمام و کمال شاکی انجام گرفته است.

هادیزاده تصریح کرد: انواع تخلفات شناسایی شده شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت کالا و عدم ارائه فاکتور بوده است.

وی افزود: نرخ گذاری واحد‌های صنفی و دستمزد مکانیکی، تراشکاری، نقاشی، صافکاری، جوشکاران، کارواش و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با همکاری اتحادیه مربوطه، اتاق اصناف،دنماینده سازمان حمایت مصرف کنندگان تکمیل و آماده ارسال به کمیسیون نظارت است.

هادیزاده تصریح کرد: باتوجه به کمبود نیرو و گستردگی کار از مردم خواست تا هرگونه قیمت نامتعارف را به شماره تماس ۱۲۴ صنعت معدن و ۷۹۹۱،۷۹۹۲ بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند و در تنظیم بازار جهت رفاه حال همشهریان همکاری لازم با اتاق اصناف داشته باشند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول