اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مدیرکل بازرسی استانداری: پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری در لرستان تسریع یابد

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: متقاضیان معرفی شده وام‌های قرض الحسنه ریاست جمهوری به شعب بانک‌ها مراجعه و از فرصت سوزی پیشگیری کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری: پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری در لرستان تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید یادگاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه پیرو بازدیدهای به عمل آمده از شعب بانک‌های سطح استان، مدیران شعب بانکی اعلام کردند با وجود ارسال پیامک و تماس تلفنی با متقاضیان دریافت وام‌های ریاست جمهوری شاهد عدم مراجعه تعدادی از متقاضیان معرفی شده هستیم، عنوان کرد: آن دسته از متقاضیان معرفی شده دریافت وام‌های قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی که تاکنون به شعب بانک‌های سطح استان مراجعه نکره‌اند در اسرع وقت اقدام کنند.

وی افزود : مدیریت زمان و تسریع در پرداخت‌ها توسط شعب بانک‌های استان مورد انتظار عموم مردم، نهاد ریاست جمهوری و استاندار است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: مسوولیت عدم مراجعه متقاضیان معرفی شده به بانک‌‌ها و از طرفی عدم تسریع در پرداخت وام‌های ریاست جمهوری توسط شعب بانک‌ها در بازه زمانی اعلامی، بر عهده هرکدام از طرفین است.

یادگاری در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه چنانچه شعبه مربوطه خارج از ضوابط اعلامی، موجبات سرگردانی متقاضیان شوند با متخلفان بانکی در هر سطحی طبق مقررات برخورد و اقدام مقتضی صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: ضمن اینکه سامانه ۱۱۱ آمادگی ثبت شکایات مربوط را داشته و در صورت ضرورت اداره کل بازرسی استانداری لرستان میزبان مراجعات حضوری شاکیان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول