اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حل مشکل آب رشتخوار همت مسئولان استانی و کشوری را می طلبد/ رشتخوار بحرانی‌ترین دشت آبی کشور

فرماندار رشتخوار گفت : برای حل مشکل آب نیازمند تعویض زیرساخت‌های شبکه‌ای که مربوط به حدود ۴۰ سال قبل است هستیم و این کار همت مسئولان استان و کشور را می طلبد.

حل مشکل آب  رشتخوار همت مسئولان استانی و کشوری را می طلبد/ رشتخوار بحرانی‌ترین دشت آبی کشور

حسین باهوش  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه، مهمترین مشکل آب در شهرستان رشتخوار را مربوط به زیر ساخت‌های موجود عنوان کرد و افزود: متاسفانه زیر ساخت‌های آب شرب شهرستان فرسوده و ترکیدگی لوله‌ها و هدر رفت آب به واسطه آن زیاد است.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه، رشتخوار امروز بحرانی‌ترین دشت آبی کشور است، اظهار کرد: برای حل این مشکل نیازمند تعویض زیرساخت‌های شبکه‌ای که مربوط به حدود ۴۰ سال قبل است هستیم و این کار همت مسئولان استان و کشور را می طلبد.

فرماندار رشتخوار در خصوص مشکلات آب بخش جنگل، اظهار کرد: ۱۵ روستای محروم شهرستان رشتخوار با کمک فرمانده سپاه شهرستان در لیست قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفت.

باهوش متذکر شد: از این تعداد ۴ روستا به زودی با مشکل کمبود آب مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: امسال توانستیم یک چاه در مجتمع الغدیر سعادت آباد را وارد مدار کنیم همچنین روستاهایی که مشکل آب دارند با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: دوحلقه چاه در روستای کت به زودی وارد مدار می‌شوند که چاه شماره یک تا هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و با بهره‌برداری این  دو حلقه چاه مشکل  آب شرب جنگل به حداقل می‌رسد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول