اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«امیدآفرینی» شعار محوری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امیدآفرینی ریشه ای ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است و محور گفتمانی امسال سازمان تبلیغات اسلامی در ماه‌های محرم و صفر بر این موضوع متمرکز است.

«امیدآفرینی» شعار محوری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی قزوین که ظهر امروز در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شعار محوری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال امیدآفرینی است.

وی افزود: تمرکز دشمن بر روی نا امید کردن مردم است تا مبارزه تمدنی که در انقلاب توسط مردم شروع شده تحت الشعاع قرار بگیرد و هدف مقام معظم نیز از جهاد تبیین در راستای مبارزه با تلاش دشمن در این حوزه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با مشاهده صحنه مبارزه متوجه می شویم مجموعه اقدامات ما در حوزه جهاد تبیین کفایت نکرده و مقام معظم رهبری نیز در همین راستا فوریت جهاد تبیین را مطرح می کند.

وی ادامه داد: دشمن بر فرایند گام سوم و چهارم شکل گیری تمدن نوین اسلامی یعنی تشکیل دولت اسلامی و جامعه پردازی تمرکز کرده و مقام معظم رهبری نیز برای همین جهاد تبیین را امری واجب و قطعی دانسته اند.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال گفت: عملیات محرم و صفر امسال در سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع جهاد تبیین و با محور امیدآفرینی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدآفرینی ریشه ای ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است و محور گفتمانی امسال سازمان تبلیغات اسلامی در ماه‌های محرم و صفر نیز بر این موضوع متمرکز است است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه در ذیل امیدآفرینی دو محور فرعی نیز تبیین شده است، عنوان کرد: ترویج فرزند آوری و تبیین امید به نسل کودک و نوجوان از محورهای فرعی گفتمان امسال محرم در استان قزوین است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دو سال پیاپی مردم به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته اند به خوبی در برنامه های ویژه محرم شرکت کنند، محرم امسال نیاز به بازطراحی ویژه برای حضور حداکثری مردم دارد تا شاهد بروز موج جدید کرونا نباشیم.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی بسترساز حوزه جهاد تبیین با اولویت امیدآفرینی هستند، اضافه کرد: این محرم اولین محرمی است که پس از توصیه مقام معظم رهبری به جهاد تبیین فرارسیده و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت هیئت ها در موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی با اولویت تبیین امید به نسل کودک و نوجوان، برگزاری مراسم ها و تعظیم شعائر با در نظر گرفتن شرایط کرونایی، ایجاد بستر در جهت نقش آفرینی نهادهای دولتی و مردمی در ستاد محرم، تحقق خط تبلیغی واحد، پشتیبانی از ارکان هیئت و کنشگران و تبلیغی در محورهای محتوایی و اجرایی، گفتمان سازی در حوزه جایگاه ویژه هیئات در لایه های واسط و حل مشکلات مردم و دولت از اصلی ترین سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در محرم امسال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: شعار محوری عملیات محرم در سراسر کشور شعار «نجات اهل عالم با حسین(ع)است» خواهد بود.

حجت الاسلام پور آرین در پایان با بیان اینکه کارگروه های ویژه محرم با مشارکت دستگاه های استانی فعال شده است، یادآور شد: راه اندازی حسینیه های کودک و همچنین ویژه برنامه «احلی من العسل» ویژه دختران نوجوان از کارویژه های سازمان تبلیغات اسلامی در محرم امسال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول