اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع 110 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌شمالی در عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع بیش از ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری مراکز نیکوکاری بین نیازمندان استان خبر داد.

توزیع 110 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌شمالی در عید غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به تمهیدات این نهاد در اجرای برنامه‌های مناسبتی عید غدیر در جهت زنده نگاه داشت، اظهار کرد: اطعام نیازمندان در قالب پویش اطعام غدیر با همکاری مردم سخاوتمند استان و مراکز نیکوکاری انجام شد.

وی گفت: تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم به نیت اطعام غدیر توسط ۱۷۸ مرکز نیکوکاری استان انجام و در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: ارزش ریالی هر وعده غذای گرم ۳۵ هزار تومان است که با اولویت نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها توزیع شد.

وی اطعام نیازمندان به‌ ویژه رسیدگی به ایتام را از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان عنوان کرد و گفت: طرح‌ ضیافت غدیر در این راستا و برای ترویج مکتب علوی اجرا شد.

الهی راد ادامه داد: عید قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت ‌افزایی اقشار مختلف جامعه به‌ خصوص جوانان است و این نهاد با برگزاری پویش های مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا غدیر را به‌ صورت ویژه به جوانان معرفی کند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جلسات «طرح فلاح» ویژه مددجویان، تشریح واقعه غدیر خم با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی خانواده‌ها و دیدار مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح مفتاح الجنه به عنوان عمده ترین برنامه‌های این نهاد در دهه ولایت اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: جشنواره خوشنویسی با موضوع قرآنی و نهج البلاغه، تکریم ۱۱۰ مددجوی سادات و جشنواره ملی راه روشن در قالب تربیت در نهج البلاغه نیز در این دهه برای مددجویان برگزار شد.

انتهای پیام/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول