اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت عید غدیر توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی برای بزرگداشت عید غدیر توسط این نهاد خبر داد.

اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت عید غدیر توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه ۱۱۰ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت به همت این نهاد به اجرا می‌رسد، اظهار کرد: این برنامه‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی، برزگداشت واقعه غدیر و ارتقاء بینش دینی و فرهنگی مددجویان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی ویژه دهه امامت و ولایت در راستای زنده نگاه داشت اعیاد قربان تا غدیر، گفت: اعیاد قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت ‌افزایی اقشار مختلف جامعه به‌خصوص جوانان است و در این راستا این نهاد با برگزاری پویش مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا مسئله غدیر را به‌صورت ویژه به جوانان بشناساند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: تبیین اهمیت عید قربان، موضوع امامت و ولایت در مکتب اسلام، فلسفه و نقش جریان تاریخ‌ساز غدیر، ضرورت تبیین ابعاد امام شناسی و داشتن بصیرت در برابر تهدید نرم استکبار جهانی از اهداف برگزاری این پویش است.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری برخی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی و کتاب‌خوانی برای رده‌های مختلف سنی فرزندان مددجو پیش‌بینی‌شده است که تا پایان دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول