اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام مومنانه دیگر از کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد| توزیع 1200 بسته گوشت میان محرومان در آستانه غدیر

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم و به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

اقدام مومنانه دیگر از کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد| توزیع 1200 بسته گوشت میان محرومان در آستانه غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علیرضا دولت‌آبادی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید غدیر خم، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در قالب طرح قربانی، همزمان با عید غدیر پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دولت آبادی با بیان اینکه این سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی بین خانواده های کم‌ برخوردار کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: این کمک‌های مومنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

وی به نحوه توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: وزن هر بسته از این گوشت‌ها یک و نیم کیلوگرم به ارزش تقریبی هر بسته دویست و هفتاد هزار تومان است که رابطین شهرستان‌های دنا، باشت، گچساران و لیکک با همکاری ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های تحت پوشش خودشان وظیفه توضیح این بسته‌ها را برعهده خواهند داشت.

دولت آبادی در پایان بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول