اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح 13 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های کانون برای غدیر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 13 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های کانون برای غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علیرضا دولت آبادی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تعداد ۱۳ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها به درخواست مدیران کانون ها استان و موافقت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و بهمئی افتتاح خواهند شد، اظهار داشت: حمایت‌های مالی از طرف ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت خرید تجهیزات لازم انجام شده شده است. همچنین کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها با موضوعات مختلف اعتقادی مذهبی علمی و فرهنگی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 ادامه داد: با افتتاح این ۱۳ کتابخانه زمینه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد بیش از گذشته فراهم می‌شود و فعالیت‌های کانون ها با استقبال بهتری روبرو می‌شود.

این مسئول فرهنگی در ادامه به دیگر برنامه های کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت: ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری استان کار آذین بندی مساجد و جشن های مردمی را در دهه امامت و ولایت بر عهده عهده دارند.

دولت آبادی افزود: جلسات سخنرانی با موضوع تبیین واقعه غدیر در کانون‌های منتخب شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به برپایی ایستگاههای صلواتی در کنار مساجد و معابر پرتردد اشاره کرد و گفت: راه اندازی کاروان های شادی را در در  شهرستان ها و تجلیل از برگزیدگان کانون‌ها در دستور کار قرار دارد.

دولت آبادی به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ویژه‌ کانون‌های مساجد اجرای سرود های خیابانی و پاتقی در مناطق شلوغ و منتخب استان در روزهای قبل از عید غدیر و روز عید خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول