اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان آبیک به مناسبت عید سعید غدیر

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به اجرای بیست و پنج مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان گفت: به مناسبت عید غدیر 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان آبیک به مناسبت عید سعید غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در رزمایش نهضت کمک مؤمنانه شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری این رزمایش همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه امام صادق(ع) با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان برگزار شده است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت کمک مومنانه و مواسات، سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک 25 مرحله اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه کرده و تاکنون 30 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 95 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده که این مهم، غیر از اقداماتی بوده که نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و ستادهای نماز جمعه و ائمه جماعات و بنیاد مستضعفان انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، برگزاری رزمایش کمک مومنانه می تواند گره ای از مشکل مردم بگشاید و کمک حال آنان باشد و امیدآفرینی کند.

صادق پور با بیان اینکه بسیج در خدمت رسانی در راس و اوج قرار دارد، اذعان کرد: پایگاه‌های بسیج با کمک خیرین پرچمدار خدمت بی منت در شهرستان آبیک هستند و بسیجیان با اقدامات جهادی خود در فرهنگ سازی برای تحقق عدالت و پیشرفت مطابق گام دوم انقلاب اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در ایام کرونا چند صد جهیزیه برای زوج های جوان تهیه شده، حدود 800 میلیون تومان برای آزادی آزادی زندانیان جمع آوری و اقدام شده، خانه محرومین بهسازی و احداث شده است.

این مسئول تصریح کرد: به همت همسنگران سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و پشتوانه عظیم بسیج برگزاری رزمایش کمک مومنانه را با همکاری سایر دستگاهها و نهادها قطعا را ادامه می دهیم که فرماندار شهرستان آبیک اقداماتی را در دستور کار دارد و از ظرفیت تمام خیران، ادارات و شهرک های صنعتی برای این مهم استفاده خواهد شد و دست در دست یکدیگر، روزها و اتفاقات خوبی برای مردم و شهرستان رقم خواهد خورد.

در کنار مجموعه های جهادی هستیم

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک هم در این مراسم گفت: در بیست و پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی ویژه از سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و دیگر دستگاهها برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه افزود: در کنار مجموعه هایی که فعالیت های جهادی انجام می دهند وظیفه داریم و مکلف هستیم مساعدت کنیم که در این زمینه برنامه هایی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول