اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دشمن در تلاش برای نابودی دوام و مودت بنیان خانواده است

معاون رئیس جمهور در امور بانوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار را از بین بردن دوام و مودت خانواده‌ها دانست و گفت: دشمنان امروزه خانواده‌های همجنس و مانند آن را تبلیغ می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی هنرمندانه فرهنگی با معرفی الگوهای موفق ضمن حفظ عفاف و حجاب از تمام وسیله‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده شود.

دشمن در تلاش برای نابودی دوام و مودت بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، انسیه خزعلی ظهر امروز در همایش زیست عفیفانه در سالن همایشات بین‌المللی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه عفاف و حجاب هویت ملی مردم در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در مسئله عفاف و حجاب دشمن روی آن تاکید بسیار جدی داشته و از این‌ طریق سعی دارد بدون حتی شلیک یک گلوله هویت یک ملت را تغییر دهد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به خنثی‌سازی برنامه‌های استکبار در به تسخیر درآوردن هویت کشور و اصالت خانواده ایرانی اسلامی گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سایبری در تلاش است در جنگ شناختی، سایبری و ترکیبی دیگران را با خود همراه کرده و از طریق غفلت جامعه اصالت خانواده به عنوان هویت کشور را به تسخیر خود در آورد. 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان با بیان اینکه باید دشمن را از مسیر روانی تحت تأثیر قرار دهیم، تصریح کرد: مردم باید جلودار سنگر عفاف و حجاب باشند، لذا باید علاوه بر ترویج فرهنگ، حجاب از تحقیر حجاب جلوگیری کرده و مانع تغییر ارزش‌ها و نشان دادن زن به عنوان کالا و ابزار شویم. 

خزعلی نقش تحلیل و عملیات شناختی در خصوص عفاف و حجاب را بسیار موثر دانست و افزود: در خصوص عفاف و حجاب نیازمند تحلیل، رصد و برنامه‌ریزی و عملیات شناختی هستیم زیرا در غیر اینصورت هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه در سند تحول، زن و خانواده نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد، تصریح کرد: عواملی همچون پویا بودن و حرکت‌ساز بودن با نگاه صحیح به باورها و نگرش‌ها و جلوگیری از نگرش دشمن به تغییر شناخت‌ها قادر است سرمایه‌های اجتماعی جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد. 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان با تاکید بر اینکه رعایت عفاف و حجاب باید در رفتار و کردار افراد هم‌ مشاهده شود، گفت: دشمنان در تلاش برای ناپاک جلوه دادن جامعه اسلامی است لذا باید در رفتار و کردار و فعالیت‌های اجتماعی هم برای زنان و هم مردان حجاب نمایان‌ باشد. 

خزعلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار را از بین بردن دوام و مودت خانواده‌ها دانست و بیان کرد: دشمنان، امروزه خانواده‌های همجنس و مانند آن را تبلیغ می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی هنرمندانه فرهنگی با معرفی الگوهای موفق ضمن حفظ عفاف و حجاب از تمام وسیله‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول