اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تغییر در سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت خدمات در حال ارائه در سامانه samt.tamin.ir به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی es.tamin. ir منتقل می‌شود.

تغییر در سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقا و افزایش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی همه خدمات به سامانه  es.tamin. ir منتقل می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به امکان فراهم شده در سامانه خدمات غیر حضوری es.tamin. ir افزود: انجام همه خدماتی که تا کنون در سامانه samt .tamin.ir ارائه می‌شد به سامانه es.tamin. ir منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت موجود مبنی بر ایجاد وحدت رویه و یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیر حضوری و به منظور روان سازی و تسهیل در انجام درخواست‌های کاربران، از اردیبهشت ماه 1401 از طریق سامانه es.tamin. ir قابل دسترسی است و سامانه samt.tamin.ir  غیر فعال و از دسترس کاربران خارج می‌شود.
عزیزخانی ادامه داد: از همه کاربرانی که از سامانه samt.tamin.ir استفاده می‌کنند درخواست می‌شود به منظور آشنایی و سهولت دسترسی برای استفاده از این سامانه اقدام کنند تا بتوانند پس از غیر فعال شدن این سامانه نسبت به پرداخت حق بیمه‌ها در موعد قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول