اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقسیط بدهی ۳۱۹ واحد تولیدی

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از تقسیط بدهی ۳۱۹ واحد تولیدی البته با رعایت ضوابط و قوانین خبر داد.

تقسیط بدهی ۳۱۹ واحد تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه طبق آخرین سرشماری انجام شده در کشور 571 هزار و 353 نفر از جمعیت یک میلیون و 574 هزار و 61 نفری استان پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی را دارند، اظهار کرد: این پوشش شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران، حرف و مشاغل آزاد، اختیاری و خاص است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی با یک هزار و 490 کارگاه فعال همکاری دارد، افزود: تامین اجتماعی در استان هفت شعبه دائمی، یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری دائمی، دو کارگزاری اقماری، دو بیمارستان و چهار درمانگاه فعال ملکی دارد.

وی به فراگیر شدن خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی با نام طرح 3070 اشاره و تصریح کرد: اما واقعیت این است که با توجه به وقایع روی داده، در حال حاضر پرداختی‌های این سازمان در استان بر وصولی‌های آن پیش گرفته است.

عزیزخانی در ادامه نرم افزار تامین اجتماعی «من» را در این جلسه تشریح کرد و گفت: همه اقدامات انجام شده در این سازمان در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مردم و کاهش مراجعات است، کما اینکه در حال حاضر 42 خدمت این سازمان به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به تقسیط بدهی‌های 319 واحد تولیدی اشاره و تصریح کرد: تامین اجتماعی ضمن رعایت ضوابط و مقررات، همه تلاش خود را برای کاهش اعتراضات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد در مورد تعطیلی داروخانه بیمارستان امام حسین (ع) ضمن بیان این مطلب که تعطیلی شبانه داروخانه یک تصمیم کشوری محسوب می‌شود، افزود: تلاش می‌شود این مشکل حل شود.

عزیزخانی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد درمانگاه دندی که وعده دوران وزارت هاشمی است، گفت: ایجاد درمانگاه دندی مصوبه ندارد هر چند پیگیری حق و حقوق مردم ماهنشان و دندی وظیفه ما است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه احداث درمانگاه عمومی، درمانگاه تخصصی و ... تابع آیتم‌هایی از جمله جمعیت بیمه شدگان شهرستان است، ادامه داد: برآورده کردن خواسته‌های مردم ماهنشان و دندی را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول