اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستور استاندار گلستان برای قطع برق ادارات پرمصرف

استاندار گلستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق موظف است برق دستگاه اداری که الگوی مصرف رعایت نمی‌کند را قطع کند.

دستور استاندار گلستان برای قطع برق ادارات پرمصرف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: موضوع کرونا کاملا جدی و میزان شیوع رو به افزایش است.

وی ادامه داد: تمامی مدیران نظارت داشته باشند کارکنان حتما دوزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

استاندار گلستان در خصوص موضوع حجاب و عفاف تصریح کرد: زیبنده دستگاه‌های استان نیست که مصوبات عفاف و حجاب را رعایت نکنند و ‌انتظار می‌رود مدیران نظارت جدی بر این امر داشته باشند تا در ارزیابی‌ها هم نتیجه خوبی را شاهد باشیم.

زنگانه گفت: کسی که بر شعاعر الهی و دینی پایبند نباشد مدیر نباشد بهتر است و ما بر این امر نظارت ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوا اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق موظف است برق دستگاه اداری که الگوی مصرف رعایت نمی‌کند را قطع کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: حداقل صرفه جویی در هر نقطه در مجموع باعث حفظ میزان قابل توجهی انرژی برق خواهد شد.

زنگانه بیان کرد: اطلاع‌رسانی در موضوع صرفه جویی مصرف آب ضعیف است و انتظار می‌رود نگاه‌ها به جای تمرکز بر تولید، بر موضوع کنترل مصرف و صرفه‌جویی تمرکز شود.

* بهره‌مندی ۱۸ درصدی مردم گلستان از سیستم فاضلاب فاجعه است

وی اضافه کرد: از سوی دیگر تلاش و تاکید ما بر این است موضوع حفر چاه‌ها و طرفیت‌های جدید تولید آب شرب در استان با سرعت بیشتری اجرایی شود.

استاندار گلستان گفت: بهره‌مندی ۱۸ درصدی مردم گلستان از سیستم فاضلاب فاجعه است و این از آن مسائلی است که باید از گذشتگان پرسیده شود که چرا گلستان در چنین شرایطی است.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شرایط ما در منطقه ویژه است و نا امنی غرب خزر و مناقشه «قره‌باغ» و جنگ روسیه و اوکراین و تحریم روسیه شرایط استثنایی را برای منطقه شرق خزر ایجاد کرده است.

وی افزود: مادباید به نحو احسن از این شرایط استفاده کنیم و‌ با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که در استان وجود دارد شاهد رشد تجارت، واردات و صادرات باشیم.

* شورای روابط خارجی را در استان گلستان تشکیل دادیم

استاندار گلستان بیان کرد: شورای روابط خارجی را در استان تشکیل دادیم و تیم اقتصادی استان باید یک حرکت ویژه رو به جلویی را شکل دهد.

زنگانه بیان کرد: موضوع خواهرخواندگی با ایالت «منگستائو» قزاقستان باید جدی گرفته شود و این موضوع با جدیت پیگیری شود.

وی‌ با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان گفت: برخی از مصوبات منوط بر فروش اموال مازاد دستگاه‌ها است که ما در حال از دست دادن زمان هستیم و این موضوع باید با سرعت و جدیت پیگیری و اجرا شود.

استاندار گلستان گفت: اعتبار ملی مصوبه زمانی تخصیص داده می‌شود که دستگاه مربوطه سهم استانی در این بخش را اجرا کرده باشد و مدیران باید در این موضوع جدی باشد.

وی با اشاره به طرح ملی مسکن گفت: زمین‌های بدون استفاده دستگاه‌ها باید وارد این طرح شود و نگهداری بلااستفاده این زمین‌ها خیانت به مردم است.

استاندار گلستان اضافه کرد: ما باید تا انتهای برنامه چهار ساله مسکن باید ۹۴ هزار منزل مسکونی بسازیم که بخصوص در شهرها از برنامه عقب هستیم.

انتهای پیام‌/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول